ייתכן שפוסט זה מכיל קישורי שותפים, מה שאומר שאקבל עמלה אם תלחצו על קישור ותרכשו דרכו פריט או שירות. זה מגיע ללא עלות נוספת מצדכם. מוזמנים ללמוד עוד בעמוד מדיניות הפרטיות

רועה גרמני שחור

5 דברים שלא ידעתם על רועה גרמני שחור

רועה גרמני שחור הוא רועה גרמני טהור ואינו נחשב כגזע נפרד, אבל אין ספק שהוא שונה למראה בגלל צבעו השחור במאת האחוזים. הרועים הגרמניים השחורים הם נדירים מאוד, ומסיבה זו, קשה יותר להשיג אותם. למעט כמה הבדלים פיזיים מדובר ברועה גרמני לכל דבר. חכם, נאמן, אוהב לעבוד ואוהב ילדים ואת משפחתו.

המשיכו לקרוא וגלו כל מה שחשוב לדעת על רועה גרמני שחור.

1. הרועה הגרמני השחור הוא רועה גרמני לכל דבר

לפעמים אנשים חושבים שהרועה הגרמני השחור הוא זן שונה מהרועה הגרמני. זה לא נכון. הוא שייך לאותו גזע אך מכונה הרועה הגרמני השחור כי בגלל צבעו כמובן.

2. יש לרועה גרמני שחור תכונות פיזיות דומות וגם שונות מרועה גרמני רגיל (מעבר לצבע)

זהה לרועה גרמני רגילשונה מרועה גרמני רגיל
מבנה גדול ושריריהם בצבע שחור לגמרי ללא כתמים
זנב מלא שיערהם יכולים להיות גדולים יותר
האוזניים שלהם זקופותלעיתים קרובות יש להם גב ישר יותר
יש להם פרווה כפולההפרווה שלהם יכולה להיות ארוכה יותר, לפעמים עם רעמת שיער עבותה מסביב לחלק האחורי של הצוואר, משני צידי הגוף בין הרגליים הקדמיות והאחוריות ושיער פלומתי באוזניים, בגב הרגליים, מתחת לרגליים ומתחת לזנב.
הם משירים הרבה שיער

3. גורי רועה גרמני שחור נולדים שחורים, אך לא רק הם

כל גורי הרועה הגרמני נולדים בצבעי שחור, אפור או לבן ויכולים לשנות את צבעם כשהם גדלים. בדרך כלל ניתן לקבוע את צבע הפרווה האמיתי שלהם בערך בגיל 8 שבועות.

גורי רועה גרמני שחור נולדים שחורים ויישארו שחורים.

לכן, אם אתם מחפשים גור של רועה גרמני שחור, תצטרכו לחכות עד גיל 8 שבועות  כדי להיות בטוחים שהוא  אכן בצבע שחור אחיד ולא משתנה לצבע אחר.

4. רועה גרמני שאינו שחור יכול להוליד גורי רועה גרמני שחור

כן, שמעתם נכון. רועה גרמני שהוא, למשל, שחור ושזוף, יכול לשאת את הגן השחור הרצסיבי שצריך לגורי רועה גרמני שחור. עם זאת, לשני ההורים חייבים להיות הגן הרצסיבי כדי שייוולד גור שחור לגמרי בהמלטה.

אז גם אם הלכתם למגדל לפגוש את הגור העתידי שלכם (חשוב לא לפני גיל 8 שבועות) ותגלו שההורים לא שחורים לגמרי, אל תתפלאו! זה יכול לקרות.

הדרך השנייה בה נולדים גורי רועה גרמני שחורים היא על ידי הזדווגות של שני רועים גרמנים שחורים. התוצאה של זיווג זה יכולה להיות של גורי רועה גרמני שחורים בלבד.

5. לצבע השחור אין השפעה שלילית על האופי של הזן

יש אנשים שיפחדו מהכלב הזה בגלל צבעו השחור שאולי יראה להם מאיים. מדובר בסטיגמה בלבד שאין לה אחיזה במציאות!

הצבע של הכלב הזה אינו משפיע על מזגו. הרועה הגרמני השחור נאמן, ערני, ואינטליגנטי בדיוק כמו הזן הסטנדרטי ואינו נוטה לתוקפנות. לעתים קרובות הוא מרוחק בהתחלה, כמו כל רועה גרמני, אבל ברגע שאתם מתחבר אליה או אליו, מדובר בבת לוויה נאמנה לכל החיים.

כלב רועה גרמני שחור בשדה

כמו כל רועה גרמני, גם רועים גרמניים שחורים ניתנים לאילוף בצורה יוצאת דופן ומשמשים ככלבי משטרה וצבא, כלבי סיוע לנכים וכמובן כלבי משפחה נאמנים.

בדיוק כמו כל רועה גרמני, אינסטינקט ההגנה שלהם יכול להיות חזק. אלה כלבים ששימשו לרעות ולהגן על בעלי חיים, והם יעשו את אותו הדבר עם הלהקה האנושית שלהם! במקרה של סכנה למשפחתך, אין ספק שהכלב הזה יגן עליכם ללא היסוס.

עם זאת, חשובה סוציאליזציה מגיל צעיר בכדי שכלבכם ידע שלא כל האנשים מהווים איום.

אולי יעניין אתכם לגלות האם הרועה הגרמני מתאים לילדים.

לסיכום

הרועה הגרמני השחור הוא זן יפהפה של הרועה הגרמני.

גם הוא נאמן, אנרגטי וניתן לאימון באותה מידה. הוא נולד בצבע שחור לגמרי ונשאר כך גם לאחר גיל 8 שבועות. מבחינה פיסית, מעבר לצבע, הוא נוטה להיות בעל גב ישר יותר ולעיתים בעל שיער ארוך יותר מהזן הסטנדרטי.

אנו תמיד בעד אימוץ כלב, וגם בעמותות השונות ניתן למצוא רועים גרמנים גזעיים, למרות שבגלל נדירותם, מן הסתם יהיה קשה למצוא שם רועה גרמני שחור. אז אם אתם רוצים רק רועה גרמני שחור, עליכם לוודא שאתם קונה ממגדל בעל מוניטין שיוכל להבטיח שהגור שלך בריא שכן הרועים הגרמנים נוטים לבעיות בריאותיות שונות וקניית גור ממגדל לא מוסמך לא רק מעודדת את התעשייה הזאת אלא גם שמה את כלבכם לסיכון לסבול מבעיות בריאותיות גנטיות שונות.

קשור: תוחלת חיים של רועה גרמני.

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.