ייתכן שפוסט זה מכיל קישורי שותפים, מה שאומר שאקבל עמלה אם תלחצו על קישור ותרכשו דרכו פריט או שירות. זה מגיע ללא עלות נוספת מצדכם. מוזמנים ללמוד עוד בעמוד מדיניות הפרטיות

5 סיבות שהקאנה קורסו הוא הכלב המושלם בשבילכם

הקאנה קורסו הנקרא גם המסטיף האיטלקי הוא כלב גדול שבמקור היה כלב מלחמה רומי, עבור הרומאים, הם שימשו לכמה תפקידים, החל משימוש בקרב ככלב מלחמה ועד לרעיית הצאן והבקר שהצבא לקח עמו ובעצם ניזון ממנו.

 לאחר נפילת האימפריה הרומית, הפך כלב המלחמה לכלב חווה ומצא את מקומו ככלב בית ושמירה על משק חי (צאן, בקר וכד').

גם בימינו הגזע המיוחד הזה עדיין מרגיש ככלב עבודה, שמירה ובן לוויה נאמן למשפחתו, מה שמביא אותנו לסיבה הראשונה שקאנה קורסו הוא הכלב בשבילך:

1. יש לכם כישורי מנהיגות מצוינים עם כלבים

 הכלבים האלה בהחלט יאתגרו אותך ואם אתה נהנה מאתגרים כאלה,אז בטוח שתהנה מהאתגר של לגדל אחד מהחבר'ה האלה.

כל מי שהנו בעלים של קאנה קורסו, גם אם גידל כלבי מסטיף או כלבים גדולים אחרים כמו למשל רועה גרמני אומר שהקאנה קורסו הוא אפילו יותר מאתגר.

מצד שני, אין דבר שקאנה קורסו רוצה יותר מאשר לרצות את המנהיג שלו, מה שיכול להקל מאוד על הכשרתם לבעלים מנוסה שיודע להיות מנהיג עקבי רגוע.

הם אינטליגנטים מאוד, מה שאומר שהם יבחנו גבולות ומנהיגות, אבל מצד שני, זו גם הסיבה שהם מצטיינים בתחרויות ציות ומעולים בעבודת שמירה והגנה.

אז עם בעלים שיודע להיות מנהיג "להקה" רגוע, קנה קורסו הוא כלב רב תכליתי שיהיה תענוג אמיתי לעבוד איתו ולהגיע לרמות אימון גבוהות ביותר.

גם אם כרגע את/ה מרגישים שאין לכם את הקישורים לגידול קאנה קורסו, לא צריך להתייאש, כמו כל דבר, אם תשקיעו, תלמדו ותתרגלו גם אתם תוכלו להיות עם כישורי מנהיגות לכלב דומיננטי זה.

2. אתם רוצים הרבה אהבה ותשומת לב מהכלב שלכם

 הקאנה קורסו הנאמן הוא כלב אוהב במיוחד.

אולי לא הייתם מצפים מכלב גדול ובעל מראה כה מרשים, אבל בעצם מדובר בכלב עדין שמאוד קשור לבעליו, עד שאפילו דבר בו הכינוי "כלב סקוטש" (Velcro dog), בגלל הרצון שלו להיות קרוב פיזית לבעליו. הם ממש אוהבים וצריכים את המגע הפיזי עם בני המשפחה, אם זה אפשרי עם כמה בבת אחת. אז אין ספק שמיקום מושלם בשבילו יהיה על הספה בין שניים מבעליו כשכל אחד שם עליו יד.

אז כן, הם אוהבים להתכרבל ולהיות חלק ממה שקורה והכי מאושרים כשהם עם האנשים שלהם, עדיף כולם או רובם באותו אזור.

אל תטעו, הם אוהבים לצאת החוצה או לבלות בחצר האחורית שעה או שעתיים פה ושם אבל בסופו של דבר לאחר שהתעייפו אין דבר שירצו יותר מאשר להתכרבל ולהיות במגע אתכם.

 הם רוצים להרגיש כלולים במשפחה.

הם אינטלגנטים ורגישים, תמיד יעלו חיוך על פניכם וירצו לרצות אתכם וחלק מכל זה הנו גם רצונם להיות חלק בלתי נפרד מהמשפחה.

אז אם אתם מחפש את זה בכלב. אחד שרוצה להיכלל בפעילויות משפחתיות, טיולים משפחתיים, לשכב יחד על הספה בלילה, אז הקאנה קורסו יתאים לכם כמו כפפה ליד.

3. אתם מחפשים כלב שמירה חזק ונאמן במיוחד

הקאנה קורסו הם כלבים גדולים שיכולים להגיע למשקל של עד 70 קילו (150 פאונד), אבל באופן מפתיע, הם זריזים ואתלטיים למרות הגודל העצום הזה.

תוסיפו לזה את הגודל והמבנה המוצק והמאיים שלהם ותקבלו כלב שיהיה גורם מרתיע מעולה עבור כל תוקף או גנב פוטנציאלי, וגם אם יקרה הגרוע יותר ואותו עבריין לא יורתע, הקאנה קורסו לא יהסס להגן בגופו ובחייו על משפחתו.

גם ללא אילוף הגזע הזה פשוט נולד להגן באופן אינסטינקטיבי עליך, על משפחתך ועל רכושך שאותם הוא רואה כחלק ממנו (אין ספק, הבחור הגדול הזה רכושני, אבל בצורה טובה).

אם תרצו, תוכלו לקחת את האינסטינקטים שלו לרמה הבאה ולהכשיר אותם בצורה מקצועית, הם יצטיינו מאוד בעבודת שמירה.

בכל מקרה אילוף וסוציאליזציה מגיל צעיר חשובים עם גזע חזק זה.

שני כלבי קאנה קורסו שחורים

4. אתם מחפשים כלב ענק אך עדיין מלא אנרגיה

אין ספק שלקאנה קורסו יש יותר אנרגיה מאשר להרבה מגזעי המסטיף החזקים האחרים. הדבר קשור להיסטוריה שלהם ככלבי עבודה.

הם יהנו לשכב אתכם על הספה באותה מידה בה הם יהנו לצאת אתכם לטיול לפארק, לריצה ולשחק שעות לפני שהם ירגישו עייפים.

בקיצור, הם שילוב נפלא של כלב עבודה בעל אנרגיה גבוהה ומסטיף שאוהב לישון רוב היום (לאחר שדאגתם להוציא את האנרגיה שלהם בטיול בוקר נמרץ) כאשר הם מתבגרים.

5. צרכי טיפוח מינימליים

לקאנה קורסו יש פרווה כפולה קצרה וחוץ מנשירה קלה יחסית באביב ובסתיו כמו רוב הכלבים עם פרווה כפולה, הקורסו לא ישאיר ערימות שיער בבית שלך.

כמובן שחשוב להבריש מדי פעם אבל אין מה לדאוג יותר מדי לגבי פרווה בבית.

מעבר לזה כדאי שתהיה מגבת בהישג יד אחרי שהם שותים, ולעבור עם סמרטוט על כפות הרגליים כשחוזרים מטיול בחוץ, אבל באופן כללי הקורסו הוא כלב די נקי, וזה לא מובן מאליו בהתחשב בגודל העצום שלו.

מומלץ לקרוא: 10 סיבות שהקאנה קורסו הוא (עדיין) לא הכלב בשבילך.

Similar Posts