ייתכן שפוסט זה מכיל קישורי שותפים, מה שאומר שאקבל עמלה אם תלחצו על קישור ותרכשו דרכו פריט או שירות. זה מגיע ללא עלות נוספת מצדכם. מוזמנים ללמוד עוד בעמוד מדיניות הפרטיות

רועה גרמני כמה זמן הם ישנים רועה גרמני ישן עם כדור צעצוע

כמה זמן ישן רועה גרמני, ומתי צריך לדאוג?

אם הרועה הגרמני שלכם ישן הרבה, אתם בטח תוהים מתי זה נורמלי ומתי כדאי לעשות משהו בנידון.

אז כמה זמן רועה גרמני ישן? רועה גרמני בוגר יישן באופן טבעי 12 שעות ביום, גורים בין 15 ל-20 שעות ביום, ורועה גרמני מבוגר יותר יישן בדרך כלל יותר מ-12 שעות ביממה.

הנה מבט מפורט על דפוסי השינה של כלב הזאב, כדי שתוכלו לזהות בעיות בריאותיות אפשריות ולהימנע מהן בצורה יעילה ככל האפשר, או כדי להיות רגועים שהרועה הגרמני שלכם ישן את השעות שהוא צריך.

כמה זמן ישן רועה גרמני בוגר

באופן כללי, רועים גרמניים נוטים לישון בין 12 שעות למקסימום של 14 שעות ביממה. אבל זמן השינה הזה עשוי להשתנות בהתאם לאורח החיים הספציפי של הכלב ורמת הפעילות שלו.

כלבים אלו ידועים בדרך כלל בתפקידם המגן והם משמשים בין השאר ככלבי רועים להגנה על עדרי כבשים. הם משמשים גם במשטרה ובצבא לחיפוש וגילוי פצצות וגם להרתעת פולשים אפשריים.

נאמנות עזה, ביטחון עצמי, צייתנות ואינטליגנציה הם מאפיינים ספציפיים שתמצאו בגזע הכלב הזה. לכן, רועים גרמניים הם כלבי עבודה אידיאליים ומסוגלים לעבוד במרץ רב ושעות רבות.

לרועים גרמניים אין בדרך כלל דפוס שינה והם אוהבים לתפוס תנומות לאורך כל היום.

רועה גרמני פעיל או עובד ישנה פחות. מי שעובד בצבא ובפעולות מעקב בשל תחום עבודתו עלול לישון פחות.

מכיוון שעבודה כזו דורשת ריכוז רב, במיוחד בפעולות חיפוש והצלה, כלבים אלו ישנים פחות. לפעמים הם אפילו צריכים לעבוד ברציפות במשך מספר ימים עם מעט מאוד שינה. כלבים אלו מותנים להסתגל לזמן שינה מוגבל ולהתחיל לעבוד בכל שעה ביום כאשר יתבקש.

עם זאת, לאורח חיים פחות אינטנסיבי כמו בחווה או בבית, לכלבים יש יותר זמן לישון. הם מפתחים לוח זמנים קבוע של שינה של לפחות 14 שעות.

שעות שינה של רועה גרמני לפי גיל

גור רועה גרמני, כמה שעות שינה הוא צריך?

אם יש לכם גור של רועה גרמני, יכול להיות שאתם שואלים את עצמכם, למה גור הרועה הגרמני שלי ישן הרבה? קודם כל חשוב לדעת שאין סיבה לדאגה. גורי רועה גרמני ישנים באופן טבעי בין 15 ל-20 שעות ביממה. הסיבה לכך היא שהם גדלים במהירות והגוף שלהם צריך את שעות השינה הרבות כדי להתפתח.

המוח, מערכת העצבים המרכזית, מערכת החיסון והשרירים של הרועה הגרמני מתפתחים במהלך השינה.

מכיוון שגורי רועה גרמני גדלים במהירות, הם צריכים לישון הרבה. כך הם מסוגלים לכוון את האנרגיה שלהם לצמיחה.

זה אומר שאם אתם מודאגים משעות השינה הרבות של גור הרועה הגרמני שלכם, אל תהיו. זה טבעי לו לישון הרבה בגיל צעיר.

עם זאת, אם גור הרועה הגרמני שלכם ישן יותר מ-20 שעות ביממה והוא רדום כשהוא ער, זאת יכולה להיות סיבה לדאגה ומומלץ לקחת אותו לווטרינר.

כמה שעות שינה צריך רועה גרמני בוגר?

אחרי שלב ההתפתחות והגורות, באופן כללי, רועה גרמני בריא, מפותח ובוגר ישן בין 12 שעות למקסימום של 14 שעות ביממה. זה עשוי להשתנות בהתאם לרמת הפעילות וגורמים סביבתיים אחרים שנעבור עליהם.

כמה שעות שינה צריך רועה גרמני מבוגר?

אחרי שלב ההתפתחות והגורות, ככל שהכלבים מתבגרים, זמן השינה שלהם גדל גם כן. ניתן לראות בבירור את השינוי הזה בהרגלי השינה שלהם שכן הרועים הגרמניים פעילים בשנותיהם כבוגרים ומגיל 10 זמן השינה שלהם מתארך, דבר שמעיד על כך שהם מזדקנים ומתעייפים ביתר קלות.

קראו כאן על הגיל שאליו יכול להגיע רועה גרמני ואיך להאריך אותה.

סיבות שיכולות לגרום לרועה הגרמני לישון יותר מדי

לכל אחת מהסיבות השונות שבגללן הרועה הגרמני שלך ישן יותר מדי תבוא עם סימנים שיקלו על זיהוי הסיבה.

סביבה חמה מדי

חום יכול להפוך רועה גרמני למנומנם.

רועים גרמניים רגילים להיות בסביבות קרות יותר, וזו הסיבה שהם בעלי פרווה בעלת שתי שכבות. כתוצאה מכך, כאשר מזג האוויר מתחיל להתחמם, זה יכול לגרום להם להיות ישנוניים יותר.

אם אתם שמים לב שעם התחממות מזג האוויר הרועה הגרמני שלכם ישן יותר אז יש סיכוי טוב שזאת הסיבה.

אם זה המקרה, זה יעזור לוודא שיש לכם גישה לצל, אזורים קרירים ומים לאורך כל היום. זה גם יעזור להימנע מלהשאיר אותו בחוץ באור שמש ישיר כאשר חם מאוד.

בתוך הבית, וודאו שהמיזוג בטמפרטורה נוחה כך שיהיה לו נעים.

בחודשים הקרים יותר, שמרו על המזגן בטמפרטורה סבירה כדי שלכלב שלכם יהיה גם נעים והוא לא יסבול מהחום ומישנוניות יתר.

מחלה כגורם ליותר מדי שעות שינה אצל רועה גרמני

מחלה יכולה לגרום לרועה גרמני להיות ישנוני יותר מהנורמלי.

סביר יותר שזו הסיבה אם הרועה הגרמני שלכם התחיל באופן פתאומי לישון הרבה יותר מבדרך כלל, ויכול להיות שזה יהיה מלווה בשינוי בהתנהגות שלו. אם אתם חושדים שהוא ישן יותר מדי בגלל מחלה כלשהי, האפשרות הטובה ביותר עבורך תהיה לבדוק אותו על ידי וטרינר.

שעמום כסיבה לשינה מרובה אצל רועה גרמני

שעמום יכולה להיות גם הסיבה לכך שהרועה הגרמני שלכם ישן הרבה.

רועים גרמניים נועדו להיות כלבי עבודה, מה שאומר שהם נועדו להיות מאוד פעילים כשהם ערים. באופן כללי, מומלץ לרועה גרמני להתאמן לפחות כשעה ביום.

דרך אחת לעזור לו להתגבר על השעמים היא לקנות צעצועים שעוצבו במיוחד עבור הרועה הגרמני שיכולים להעסיק אותם כשהם בבית ומחפשים מה לעשות.

עם זאת, אם מדובר בגור, מומלץ להגביל את כמות הפעילות הגופנית שהוא עושה ל-5 דקות ביום לכל חודש (כך שגור בן 4 חודשים צריך להתאמן ב-20 דקות ליום, למשל) . הסיבה לכך היא שפעילות גופנית רבה מדי עלולה להזיק למפרקים שלהם שהם בשלב ההתפתחות ולכן מאוד רגישים.

תזונה כסיבה לישנוניות יתר אצל רועה גרמני

תזונה לקויה יכולה להיות סיבה נוספת לכך שהרועה הגרמני שלכם ישן הרבה.

זה יהיה סביר במיוחד אם הוא התחיל לישון יותר באותו זמן ששיניתם את התזונה שלו.

אם אינכם בטוחים באיזה מזון להאכיל את הרועה הגרמני שלכם, שקלו לרכוש מזון לכלבים שתוכנן במיוחד עבור רועה גרמני וגזעים גדולים אחרים.

דברים שיש לקחת בחשבון לגבי שעות השינה של הרועה הגרמני

לפני שתנסו לגרום לרועה הגרמני שלך לישון פחות, זה יהיה מועיל לשקול כמה דברים.

האם הרועה הגרמני שלך פתאום התחיל לישון יותר או שתמיד הוא ישן ככה

אם הרועה הגרמני שלך תמיד ישן הרבה אבל כשהוא קם הוא ערני ומלא מרץ, סביר להניח שהוא פשוט ישן הרבה באופן נורמלי (כמו שיש בני אדם שישנים יותר וכאלה שפחות).

בעוד שאם פתאום הוא התחיל לישון הרבה יותר מהרגיל, אז סביר יותר שמשהו לא בסדר. אחד מהדברים ברשימה שהוזכרה לעיל יכולה להיות הסיבה לכך שהרועה הגרמני שלכם פתאום התחיל לישון הרבה.

כלב זאב ישן

מתי הוא ישן יותר והאם התנהגותו גם השתנתה

זה יהיה מועיל לחשוב מה עוד השתנה בערך באותו זמן שהוא התחיל לישון יותר מהרגיל.

אם הוא גם הפך לרדום כשהוא ער או שהתנהגותו השתנתה, אז כנראה ששווה לקחת אותו לווטרינר.

שימו לב גם מתי הוא נוטה לישון יותר. אם למשל, אתם שמים לב שנראה שהוא ישן הרבה כשחם בחוץ, כנראה שזה בגלל החום. בעוד שאם תשים לב שהוא ישן זמן קצר לאחר האכלה, ייתכן שהתזונה שלו קשורה לזה.

מה לעשות אם הרועה הגרמני שלכם ישן הרבה

להלן מספר דברים שאפשר לעשות כאשר הרועה הגרמני שלכם ישן הרבה.

תנו לרועה הגרמני שלכם לישון

כפי שצוין לעיל, טבעי שרועה גרמני ישן הרבה.

עם זאת, אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות הוא לאפשר לו להמשיך לישון כל עוד הוא צריך.

ודא שהוא יכול לישון בנוחות

מכיוון שהם אמורים לישון הרבה, זה יעזור אם תוכל להפוך את סביבת השינה שלהם לנוחה ככל האפשר.

חשוב לוודא שלא חם מדי במקום שבו הוא ישן, שיש לו גישה לצל, שיהיה לו נוח, ושיש לו גישה למים מתי שהוא רוצה.

ודאו שהתזונה שלו מספקת

מכיוון שהתזונה שלו יכולה לגרום לו לישון כל כך הרבה, חשוב לוודא שהוא מקבל את התזונה הנכונה.

מתי לקחת אותו לוטרינר

אם אינכם בטוח מדוע הרועה הגרמני שלכם ישן כל כך הרבה, או שאתם חושב שאולי משהו לא בסדר, אז האפשרות הטובה ביותר עבורכם תהיה לבדוק זאת עם וטרינר.

שאלות קשורות

האם רועים גרמניים אוהבים לישון עם בעליהם?

רועים גרמניים גודלו לעבוד לצד בעליהם ולבלות איתם את רוב היום. מכיוון שכך, לעתים קרובות הם ירצו להיות הרבה עם בעליהם, וזו יכולה להיות הסיבה שבגללה הם ירצו לישון איתכם או בקרבתכם.

איך רועה גרמני אוהב לישון?

הם בדרך כלל ישנים על הצד כדי לאפשר לרגליים להרגיש רגועות יותר. וכשהם ישנים על הצד, זה אומר שהם מרגישים בטוחים בסביבה שלהם.

לסיכום

עכשיו אחרי שקראתם על הרגלי השינה של רועים גרמניים תבינו יותר מתי וכמה רועה גרמני ישן. אפילו עם כמה שעות שינה, הרועה הגרמני הוא אנרגטי ומלא חיים. בעוד שזמן שינה של עד 14 שעות הוא הזמן הממוצע שמבלה רועה גרמני בוגר, גורים וכלבים מבוגרים יכולים לישון עד 20 שעות.

עבור גורים, השעות הרבות האלה נחוצות לו לגדילה ולהתפתחות במהירות, וזמן השינה הארוך יותר מבטיח שהתהליכים יהיו מהירים וללא הפרעות. עבור כלבים מבוגרים, שעות השינה יכולות להגיע ל- 20 שעות, כאשר הכלב מבלה את רוב זמנו היומי לבד וללא כל פעילות ולכן חשוב גם בגיל מבוגר לספק לו פעילות גופנית מתאימה לגילו, יחס וכמובן לשים לב לסימנים חשודים שיכולים להעיד על בעיה רפואית בנוסף לשינוי פתאומי במספר שעות השינה.

אם יש לכם רועה גרמני וילדים וגם אם לא, אתם מוזמנים לקרוא כאן על רועה גרמני וילדים ואיך הם יכולים להיות החברים הטובים ביותר.

Similar Posts