ייתכן שפוסט זה מכיל קישורי שותפים, מה שאומר שאקבל עמלה אם תלחצו על קישור ותרכשו דרכו פריט או שירות. זה מגיע ללא עלות נוספת מצדכם. מוזמנים ללמוד עוד בעמוד מדיניות הפרטיות

כלב פאג אופי ואישיות איך זה לגדל אחד

פאג אופי והתנהגות – האם הוא מתאים לכם?

חושבים לאמץ כלב פאג? מעבר לזה שהוא קטן וחמוד חשוב שתכירו גם את האופי של כלב הפאג ואיך זה לגדל אחד.

אז מה האופי של פאג? כשאתם מכניסים כלב פאג לחיים שלכם, אתה מקבלים כלב עם אופי נהדר, רגוע ומלא בטחון עצמי. כלבי פאג נחשבים לליצנים של עולם הכלבים, שתמיד יעשו משהו שטותי כדי להצחיק אתכם. הם מקסימים ומאוד חברותיים למרות שהם יכולים להיות עקשנים. ידידותיים לזרים וטובים עם ילדים.

המשיכו לקרוא כאן ב alldogs כדי ללמוד עוד על האופי וההתנהגות של כלב הפאג ולמה לצפות כאשר מגדלים אחד.

התנהגות של פאג – מה חשוב לדעת

משהו שאנשים רבים אולי לא יודעים הוא שבניגוד לגזעי כלבים שהיתה מטרה ליצירתם וגידולם, כמו למשל הגולדן, הפודל וגזעים אחרים, את גזע הפאג לא באמת גידלו לביצוע משימה מסוימת, אלא להיות בן לוויה לבני אדם.

אז אם אתם מחפשים כלב שאוהב להיות סביבכם ועוקב אחריכם לכל מקום סביב, יושב על הברכיים וישן איתכם, אז הפאג יכול להיות הכלב בשבילכם.

כשאתה מקבל את ה"צל "הקטן שלך כפי שהוא מכונה לפעמים, ייתכן שתבחין שהם יכולים להיראות קצת עקשנים. זה משהו שהוא חלק מהאישיות שלו. הם לא תוקפניים, ולכן הם מושלמים למשפחות עם ילדים.

אם אתה לא מישהו שמחפש כלב שקופץ כל הזמן ורוצה לשחק, אז הפאג הוא באמת הבחירה המושלמת שלך.

הם בדרך כלל מנמנמים הרבה, ואז פתאום מקבלים "התקפת" אנרגיה (זומיז *) ואחריו תנומה. הם לא דורשים פעילות גופנית רבה כדי להישאר בריאים וכושר.

* פרצי אנרגיה אקראיים המתרחשים בכלבים וחתולים בהם הם רצים בטירוף, בדרך כלל במעגלים אבל לא רק.

אז מבחינת פעילות גופנית, טיול או משחק עם הילדים יספיק לפאג מבחינת פעילות גופנית יומית. זה כל מה שהקטנים האלה צריכים כדי לשמור על אורח חיים בריא.

אופי הפאג – מה הופך אותו לכלב משפחה מעולה

כאמור בסעיף הקודם, פאגים הם כלבים שמחפשים חיבה, אהבה ותשומת לב ממשפחתם. יש הרבה דברים שהם ישמחו לעשות איתכם, ואם זה משהו שאתה מחפשים, המשיכו לקרוא.

בניגוד להרבה גזעים אחרים גם כגור כלבי הפאג לא נושכים. בגלל מבנה הפה שלהם הם לא באמת יכולים לנשוך, מה שהופך אותם כמעט ללא מזיקים אם אתם חושבים לקחת אותם לבית עם ילדים קטנים.

עם זאת, דבר אחד שתצטרכו לדאוג לו הוא העובדה שכשהם קטנים הם אוהבים ללעוס דברים כמו רוב הגורים האחרים.

למרות שהם חסונים כאשר הם גדלים, כשהם קטנים הם שבירים ועדינים למדי ויש להשגיח עליהם כשהם שמשחקים רק כדי לוודא ששום דבר רע לא יקרה.

האישיות של כל פאג יכולה להשתנות בהתאם לסביבתם. בבית עם ילדים קטנים שאוהבים לשחק, גם הפאג שלכם יאהב לשחק, יהיה מלאי אנרגיה ונרגש יותר. אם לביתך יש מזג רגוע יותר, אז הפאג שלך ישקף את זה, אולי על ידי תנומה רוב היום. הם יכולים לישון 14 שעות ביום בלי בעיה!

פאג וחברה בעיר הגדולה

למרות גודלם הקטן, הפאג מאוד אוהב לאכול, ולכן אסור להשאיר להם אוכל בכלי שלהם כל היום. מזנון חופשי יגרום להם להגיע לעודף משקל בקלות ובמהירות. זה משהו שצריך להיזהר איתו.

קיימת גם אפשרות כי לפאג יהיו אלרגיות למזון, כך שעדיף לערוך בדיקה קטנה כדי לראות איזה מזון כלבים הוא הטוב ביותר עבורו.

כלב הפאג מתאים גם לגידול בדירה קטנה. הם טובים בלהסתגל לחללים שאליהם מכניסים אותם, ואם תביאו להם צעצוע, הם ישחקו איתו בלי סוף ויעריכו אותו.

חשוב שיהיה מקום בו שהפאג ירגיש שהוא רק שלו. רק צריך לוודא שהמקום הזה נמצא בחדר שיש בו הרבה תנועה. פאגים הם לא מהכלבים שאוהבים להיות לבד, ואם הם מרגישים שמזניחים ולא מתייחסים אליהם הם יוודאו שאתם מודעים לכך.

התנהגות של פאג והקולות שהוא משמיע

אחד הדברים שאתה עשוי לשים לב אליו הוא שלכלבים האלה אין בדיוק פנים נורמליות. בגלל החוטם השטוח שלהם, יש להם לא מעט דברים שגורמים להם להיות מעט שונים מהאחרים.

לדוגמא, פאג אינו יכול לסבול חום או לחות, אצל כלבים אחרים האוויר יתקרר לפני הכניסה לריאות, אך זה לא המקרה עם כלב פאג. אז כאשר אתם מוציאים אותם החוצה, במיוחד במזג אוויר חם, חשוב לשים לב אליהם.

כלבי פאג נועדו לגידול בתוך הבית, אז אל תצפו שהכלב הזה יוכל לחיות בחצר האחורית. זה דבר חשוב מאוד כששוקלים להכניס את הכלב הזה למשפחה, צריך לזכור שזה כלב שאוהב וצריך להיות בחברת משפחתו.

דבר חשוב נוסף שיש לדעת על כלבי פאג הוא שהם יכולים להיות קולניים. הם מתנשפים, נוחרים ואפילו מחרחרים די בקול. יש אנשים שמאוד אוהבים את התכונה הזו של הפאג. כאשר מישהו מתקבל על ידי פאג, הוא יקבל את פניו בנהמות מוזרות, נחירות ונביחות.

אם אתה מישהו שמוצא דברים כאלה חמודים, אז תאהב את הכלבים האלה. אם לא, אז כדאי שתחפשו גזע אחר.

אני יודע שכבר ציינתי את זה אבל חשוב לזכור: כלבי הפאג הם מאוד חברותיים וקשורים לבעליהם והם יהיו כל הזמן סביבך ולידך, על הספה בסלון ובחדר השינה במיטה.

כלבי פאג עם חיות מחמד וילדים

פאגים הם קצת יותר רציניים מכלבים קטנים אחרים, אבל הם די נינוחים. הם מסתדרים טוב עם כלבים אחרים והם חזקים ומוצקים מספיק כדי להסתדר עם ילדים.

הם קטנים מספיק כדי לא להיות מסוכנים מדי לילדים ולהרוס דברים, אבל הם גם קומפקטיים ומוצקים כך שהם לא נמצאים בסכנה להיפגע בקלות רבה מדי.

גור פאג עם ילד קטן

מכיוון שהם גזע שנהנה מחברה, חשוב מאוד לחשוף אותם מגיל צעיר לילדים וכלבים אחרים.

כאשר אתם לוקחים את פאג שלכם לגינת כלבים, מומלץ להשגיח עליהם שם. הם כלבים סקרנים וידידותיים מהרבה גזעי כלבים אחרים וחשוב לצפות באינטרקציה שלהם שם כדי לוודא שהם לא מכניסים את עצמם לצרות.

כשאתם מביא פאג לבית עם ילדים קטנים, חשוב להקצות לו מקום התבודדות, אליו הוא יכול ללכת אם הוא מרגיש מוצף מכל הידיים והליטופים התמידיים.

גם במקום ההתבודדות הזה, וודאו שהם עדיין יכולים לראות אותכם. הם צריכים את קשר העין הזה.

במקום למקם את הכלב בחדר נפרד, תוכלו פשוט להניח מיטת כלבים בפינה האחורית של החדר או פשוט למצוא מקום קטן בו הם יכולים להירגע בנוחות ללא הפרעה.

זו באמת אפשרות טובה לכלב משפחתי אם אתם מחפשים אחד שבאמת רוצה להיכלל ומרגיש כמו בן משפחה, פאגים הם בהחלט כאלה. אתם תתאהבו בפנים השטוחים שלהם, והם יתאהבו בשלכם.

גם אם יש לכם חתול אין לכם מה לחשוש. לחצו כאן לקרוא עוד על גידול פאג וחתול יחד.

כלב פאג – קטן אבל עקשן

אם דיברת אי פעם עם מישהו על פאג שלהם, אני בטוח שהעובדה שהם עקשניים תעלה בשיחה. באילוף פאג צריך קצת יותר סבלנות והתמדה.

הם כלבים מאוד אמוציונליים, ולכן שבחים מאוד אפקטיביים איתם. המשמעות היא שגם מילים או פעולות שליליות משפיעים עליהם אבל לרעה.

פאג עקשן בטיול עם ילד קטן
אני לא הולך לשם!

במקרים רבים בהם הקטן שלך מתנהג בעקשנות, הוא רק מחפש תשומת לב ויעשה כל מה שנדרש כדי להשיג אותו.

הם יודעים מה הם רוצים והם רוצים שתתן להם את זה. הם יכולים להתעצבן אם הם לא מקבלים את האהבה שהם נותנים.

למרות שיש להם פן עיקש, הם ממש לא גזע אגרסיבי. הם ממש להוטים לרצות את בעליהם, אז קחו בחשבון שהם הולכים לרצות לעשות מה שהם יכולים כדי לשמח אתכם.

דבר נוסף שחשוב לדעת הוא שהפאגים מאוד אוהבים לאכול , אז וודאו שאתם מודעים לכמה אוכל אתם נותנים להם.

יתכן שייקח לכם מעט זמן ללמד אותם כיצד להתנהג בבית, אך עם חיזוק חיובי באמצעות תגמולים ושבחים הם יוכלו לעשות זאת מהר יותר.

דבר מעניין שכדאי שתדעו הוא שעד גיל חצי שנה כלב פאג לא יכול לפתח את הכוח לשלוט במעיים ובשלפוחית ​​השתן שלהם. למרות זאת, אם יש לכם גור פאג, חשוב שתעבדו על אילופו לעשיית צרכים בחוץ כבר במהלך ששת החודשים הראשונים לחייהם, כך שהם יהיו מאולפים כאשר הם מגיעים לגיל שהם שולטים בסוגרים שלהם.

אם מעניין אתכם לקרוא עוד על הפאג, ההיסטוריה שלו, הסטנדרט של הגזע ועוד אתם מוזמנים ללחוץ כאן.

דברים שחשוב לדעת לפני שמאמצים כלב פאג

את פניהם מלאות הקמטים יש לנקות מדי יום! הם יכולים לתפוס אבק, אוכל ודברים אחרים שיפריעו להם ויגרמו להם לאי-נוחות רבה.

יש להם פרווה כפולה וקצרה, מה שאומר שיש להם נשירה רבה. אם זה משהו בעייתי בשבילכם, אז אמבטיות קבועות עם שמפו טוב לכלבים יעזור ובנוסף הצטיידות בשואב אבק איכותי.

כמו שכבר הזכרנו מקודם, פאגים עושים הרבה קולות: הם נוחרים, מתנשמים ומזילים מדי פעם ריר. מכיוון שהם גומעים אוויר כאשר הם אוכלים, סביר להניח שיהיה להם גם קצת גזים. אז אם אתם מריחים ריח לא טוב לאחר שהפאג שלכם אכל, יכול להיות שהוא פשוט שחרר קצת גזים.

בשל גופם הקטן ומבנה הפרצוף השטוח שלהם, הם בהחלט נוטים לבעיות בריאותיות יותר מכלבים אחרים, אז קחו את זה בחשבון לפני שאתם מתחייבים להכניס כלב פאג לחייכם. עיניהם הגדולות ומלאות המבע הן גם מקור לסיכון לבעיות עיניים.

באופן כללי, תוחלת החיים של פאג היא עד 14-  15 שנים.

כלב פאג הוא תוספת נהדרת לכל משפחה, הם יאהבו אותך ואת בני משפחתך יותר ממה שאי פעם יכולת לחלום עליהם. הם רוצים להיכלל בכל מה שאתה עושה. הם רוצים לבלות את כל חייהם איתכם.

כלב פאג יהיה החבר הכי טוב שלכם כל עוד אתם מתייחס אליו באהבה וחיבה, נותנים להם מספיק אינטראקציה, ומכבדים אותם כמו שהם מכבדים ומעריצים אתכם.

פאג שמשאירים אותו לבד לזמן רב כל יום בסיכון גבוה לפתח חרדת נטישה.

פאגים אינם פעילים במיוחד, אך הם יצטרכו חצר קטנה או יציאה יומית של כחצי שעה, מעבר לעשיית הצרכים, כדי לשחרר קצת מרץ. בניגוד לגזעים אחרים הם לא מהחפרנים, כך שאם יש לכם חצר אחורית, הצמחים והפרחים שם בטוחים יחסית.

תנו להם צעצוע טוב ואוכל. דאגו לקחת אותם לווטרינר לבדיקות קבועות (דבר שחשוב מאוד עם הגזע הזה) ובתמורה תקבלו כלב שגודל ליבו והאהבה שיעניק לכם היא פשוט מדהימה.

כבר חשבתם על שם לפאג החדש שלכם? הכנסו וקבלו רעיונות.

שאלות קשורות

האם פאגים נובחים הרבה?

כמו רוב הכלבים, הם יכולים לנבוח, אך הם אינם גזע נבחן במיוחד. כמו שראינו יש להם את הקולות שלהם כגון נחירות, עיטושים ועוד אבל סה"כ הם שקטים למדי. הם עשויים ליילל או להשמיע צליל דומה ליודל כשהם מתרגשים מאוד, אבל מעבר לזה הם כלבים רגועים ושקטים.

האם ניתן להשאיר את הפאג לבד כל היום?

פאג הוא גזע מאוד חברותי וקשור לבעליו. למרות שהם יכולים לישון רוב היום, כשהם יהיו ערים, הם ירצו את תשומת לבכם. אם אתם מתכננים להשאיר אותם לבד כל היום, יתכן שכלב פאג הוא לא האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

Similar Posts