ייתכן שפוסט זה מכיל קישורי שותפים, מה שאומר שאקבל עמלה אם תלחצו על קישור ותרכשו דרכו פריט או שירות. זה מגיע ללא עלות נוספת מצדכם. מוזמנים ללמוד עוד בעמוד מדיניות הפרטיות

כלב ביגל עם לשון בחוץ בקיץ ביגל ומזג אוויר חם טמפרטורה

כלב ביגל בקיץ – איך לשמור עליו ומה חשוב לדעת

הקיץ היא העונה הכי מהנה כשיש חבר ארבע רגליים שילווה אותך בכל ההרפתקאות שלך, וביגל אוהב את חודשי הקיץ. הם אוהבים להשתזף ונהנים מכל רגע בחוץ. כגזע בעל אנרגיה גבוהה, הם תמיד מוכנים להרפתקאות חדשות.

אבל, עד כמה ואיך חשוב להיזהר עם כלב ביגל בחום? חשוב להיזהר עם הביגל במזג אוויר חם וכשהטמפרטורה עולה על 30 מעלות (84 פרנהייט) עדיף לא לצאת איתו לטיולים ארוכים. בבית חשוב לתת לו להנות אתכם מהמזגן או לפחות ממקום מוצל עם מים טריים. אם מתכננים טיול ארוך יותר חשוב להתכונן לפני.

אז למרות שזה יכול להיות כיף עבור הכלב שלך לשחק איתך בחוץ כל הזמן, זה מסוכן עבורו להישאר בחוץ ולרוץ כשחם מאוד. מכת חום היא סכנה אמיתית וקטלנית לכלבים.

כל מה שתקראו כאן רלוונטי לכלבים בוגרים. לגבי גורים, כלבים מבוגרים וכאלה שנפגעו ממחלות אז דרושה אפילו יותר זהירו שכן הם יתקשו אפילו יותר להתמודד עם חום קיצוני.

למידע נוסף על שמירה על בטיחות הביגל שלכם במזג אוויר חם, המשיכו לקרוא!

4 טיפים לטיול עם הביגל שלך בימי הקיץ החמים:

שימו לב לטמפרטורה!

לגזע הביגל יש סובלנות טובה יותר לחום מאשר לרוב הכלבים האחרים, אבל זה לא אומר שטמפרטורות גבוהות לא מזיקות לכלבים שובבים אלה.

הכלב שלך יכול לעמוד בטמפרטורות של בין 0 ל- 30 מעלות. טמפרטורות קרות או חמות יותר מאלה המצוינות כאן אינן בטוחות עבור הכלב שלך.

ולכן אם החום עולה על 30 מעלות בחוץ, השגיחו מקרוב על הכלב שלכם. הכניסו אותו פנימה בעת הצורך כדי להבטיח שלא יסבול מתשישות חום או מכת חום.

הטמפרטורות חמות בחוץ והשהייה לא רק מגבירים את הסכנה למכת חום, אלא גם מזיקים לעורו החשוף (כמו האף והכפות שלו). העור החשוף שלו רגיש וחשיפה לשמש עלולה להזיק מאוד.

כשהטמפרטורות מתחילות לעלות ולהתחמם מדי בחוץ ואתה רוצה לשחק איתו, עדיף לעשות זאת במקום קריר בתוך הבית.

גם בחוץ להשתדל להשאר בצל

חשוב לשמור את הביגל בצל ככל האפשר כשאתם בחוץ. ככה, שניכם תישארו מוגנים יותר ממכת חום וכוויות שמש. השהייה בצל תעזור, גם אם לא תמנע לחלוטין, מכת חום והתייבשות.

האם המדרכה או הקרקע בחוץ חמה מדי עבור הביגל שלך

כאשר חם מאוד בחוץ, הקרקע נוטה להיות חמה יותר מהטמפרטורה בפועל.

כשחם בחוץ הטמפרטורה על האספלט יכולה לבשל ביצה (תנסו אם אתם לא מאמינים).

זו דוגמה טובה לכמה מטורף יכול להיות החום של חודשי הקיץ. אם כל כך חם בחוץ, לא הייתם רוצים שכפות רגליו של כלבכם יאפו על האספלט, נכון?

כלב ביגל מקרר את עצמו בחום קיץ מוציא לשון
ביגל מקרר את עצמו ע"י הלחתה

אם ניתן לבשל ביצה על אספלט ואתם לא מסוגלים ללכת על המדרכה או האספלט ברגליים יחפות, אז כלבכם בהחלט לא יכול גם! כפות כלבים רגישות מאוד לחום – אולי רגישות יותר מכפות הרגליים שלנו!

כלל אצבע טוב: אם אתם לא יכולים לגעת באספלט או במדרכה עם ידיים חשופות במשך יותר מחמש שניות, אל תאפשרו לכלב שלכם ללכת על המשטח.

מה אפשר לעשות? כאשר אתם בחוץ עם הכלב שלכם במזג אוויר חם כל כך, הישארו על משטחים רכים יותר כמו דשא או אדמה כדי למנוע מכלבכם כוויות בכפות.

הימנע מחול ים מכיוון שהוא שומר על חום בדיוק כמו אספלט או בטון!

אולי כדאי לחשוב על נעליים לכפותיו. יש כזה דבר וזה ייגן על כפותיו מהמדרכה החמה.

אם בכל זאת יוצאים איתו החוצה אז כאשר הולכים על אספלט או מלט, אל תתנו להם להתעכב. הם עלולים לשרוף את רגליהם. הגיעו כמה שיותר מהר לדשא או למשטח מוצל.

מתי ולכמה זמן לרדת עם כלבכם כשחם בחוץ?

הקפידו על ירידות  קצרות בשעות החמות וכשהשמש חזקה. אל תבלו יותר מדי זמן בחוץ כי זה משאיר את הכלב שלכם תשוש ובסכנה למכת חום.

במהלך הקיץ נסו לשמור את הטיולים הארוכים יותר לשעות הבוקר המוקדמות כשהטמפרטורה קרירה יותר ובערב כאשר השמש כבר החלה לשקוע.

הישארו בצל – יצאתם עם כלבכם והשמש חזקה? שהייה בצל תעזור לשמור אותו ואתכם מחום וכוויות שמש.

ללא בגדי כלבים: אלו רק שכבות נוספות אשר לוכדות את החום של הכלב שלכם ובקיץ זה ממש מיותר.

מסיבות בריכה, פיקניק, ים ומנגלים עם כלב הביגל שלכם

צירפתם את כלבכם למסיבת קיץ או פיקניק? אז למרות שאולי זה ברור מאליו לכם חשוב לזכור שאלכוהול, שאריות אוכל ועצמות מסוכנים לכלבים עד כדי סכנת מוות.

לכן חשוב להודיע לאורחים שלך שאסור לתת לכלב שלך לגימות משקאות אלכוהוליים או להאכיל אותו בשאריות שולחן. הביגל שלך עלול למות או לסבול מסכנת מוות שתעלה לכם בהרבה כאב וכסף לטיפול חירום וטרינרי.

לעולם אל תשאירו את חיית המחמד שלכם ללא השגחה ליד או בתוך בריכה או מקור מים עמוק (עמוק בשבילו), היא עלולה לטבוע.

רוצים להכנס איתם לבריכה? דאגו להם לחליפת ציפה לכלבים ושטפו אותם לאחר הבילוי המימי.

דאגו שתהיה לו קערת מים ואפילו קוביות קרח או פינוקים קפואים לקרר אותו וכמובן מקום מוצל לנוח.

איך להתכונן לטיול ארוך יותר עם הביגל שלכם

אין כמו לצאת להרפתקאת קיץ עם כל המשפחה ולצרף את כלבכם האהוב. רק חשוב להקפיד על כמה דברים והכנה קלה מראש.

אספקת מים וצינון גם לכלבכם

הקפיאו קוביות קרח בלילה לפני הנסיעה. לפני הנסיעה שימו אותם בבקבוק והוסיפו מים קרים. הקרח יימס ויספק מקור רציף של מים קרים לביגל שלכם.

כמו כן, ארזו עוד קרח אם אתם מתכננים טיול ארוך יותר.

תנו להם ארוחה קלה כ- 2-3 שעות לפני הנסיעה.

הימנעו מלהאכיל אותם במכונית ועשו עצירות שבהם כלבכם יוכל לשתות מים ולעשות צרכים.

מה לעשות עם כלבך בזמן עצירות בדרך בבית קפה, מסעדה וכדומה

מצאו מקום קריר, בקש מהמלצר כוס נוספת של קרח. אל תשאירו אותו ברכב.

אם לא ניתן לשבת איתו בתוך המקום אז שבו איתו בחוץ. הניחו מגבת לביגל שלכם לשכב עליה, כדי למנוע ממנו לשכב על המלט החם או לפחות חפשו לו מקום מוצל.

חשיפה לשמש

הזהרו מחשיפה ארוכה לשמש. העור החשוף של כלבים על האף והכפות רגיש מאוד לחום ועלול בקלות להישרף ולגרום לכאב.

לעולם אל תשאירו את הכלב לבד במכונית חמה

במהלך חום הקיץ, אסור להשאיר את הכלבים שלך במכונית כשאתם בסידורים. זה לגמרי לא בטוח עבור הגור שלך ואפילו יכול לגרום לו למות, אפילו אם השארתם את החלון טיפה פתוח.

רוב מכות החום בכלבים מתרחשות במכוניות. לעתים קרובות אנו חושבים שבמשך כמה דקות עם המכונית בצל וחלון פתוח למחצה, הכלב אינו בסכנה. אבל אין שום דבר רחוק יותר מהמציאות. תוך דקות ספורות, המכונית הופכת למלכודת מוות עבור הכלב. פנים הרכב הרכב יכול להגיע לטמפרטורות העולות על 50 מעלות (122 פרנהייט) בדקות מעטות. טמפרטורה שמהווה סכנת חיים מיידית.

לכן, לא משנה אם השליחות אתם מתכננים יציאה קצרה, עדיף לא להביא את הביגל שלך אלא להשאיר אותו בבית. זה נפוץ הרבה יותר ממה שאתם חושבים שכלבים מתים במכוניות כי בעליהם השאירו אותם בחום אפילו לדקות ספורות.

אם אתם חושבים שתאלצו להשאיר את הכלב שלכם ברכב כשחם בחוץ, עדיף להשאיר אותו בבית במזגן שבו הוא בטוח, בריא ושמח לראות אתכם חוזרים.

הדבר תקף גם לטיולים ארוכים עם כלבכם: כל עוד לא משאירים את הכלב לבד במכונית במזג אוויר חם, הוא אמור להיות בסדר בנסיעות!

איך לדאוג גם בבית לביגל שלכם בקיץ

מים זמינים: תמיד לדאוג שיהיו מים טריים וזמינים לביגל שלך, בבית ובטיולים ארוכים יותר בחוץ. אפשר גם לפנק אותו בפלח אבטיח או מפרי אחר שבטוח לכלבים.

שהייה במזגן: לא ניתן יהיה לעשות זאת 24/7, אבל במיוחד בשעות החמות של היום זה חשוב.

פינוקים קרים: זה יכול להיות כל דבר, החל מקוביות קרח במים שלהם כדי לגרום להם לשתות אותם ועד חתיכות פירות שבטוחים לכלבים שהקפאתם לפני.

האם ביגלים יכולים להתאמן ולשחק בחום?

ביגל הם כלבים פעילים ופעילות גופנית חשובה לבריאות הנפשית והפיזית. עם זאת, אנחנו לא רוצים לאמץ אותם בחוץ בחום הלוהט.

שמרו את המשחקים והטיולים הארוכים יותר לשעות הקרירות יותר, מוקדם בבוקר ומאוחר בערב.

דבר אחד שכדאי לזכור בעת פעילות גופנית בקיץ עם כלבכם זה לשמור על עירנות. הרבה יותר קל לקבל מכת חום בקיץ, במיוחד עבור הכלב שלך.

היו עירניים בזמן שכלבכם רץ ומשחק. התנשפות כבדות, הזילות ריר או האטה כללית אמורים להיות סימנים שהגיע הזמן להתקרר ולהיכנס פנימה. הביגל שלך לא יודע מתי לעצור, במיוחד אם מעודדים אותו, והוא יתפתה להמשיך לרוץ ולשחק!

אז זה התפקיד שלכם למנוע ממנו להתאמץ יתר על המידה, זו אחריותך שכן לכלב הביגל שלך (וכל כלב אחר) אין בקרה עצמית לדעת מתי להפסיק.

שאלות קשורות

האם ביגלים יכולים להישאר בחוץ בחום?

כלבים אלו אינם בסיכון גבוה כמו כלבים אחרים במזג אוויר חם, אך עדיין מועדים למכת חום ותשישות חום. כלל אצבע טוב הוא שאם חם לך מדי, חם מדי עבור הכלב שלך! כמו כן חשוב לשים לב לסימנים מוקדמים של תשישות חום או מכת חום.

האם ביגלים אוהבים מזג אוויר חם?

ביגלים אוהבים את החום ולעתים קרובות רואים אותם מנמנמים ומשתזפים בשמש. עם זאת, חשוב להשגיח, לוודא שיש להם מקום מוצל ללכת אליו כאשר חם להם מדי וכמובן מים טריים, קרירים וזמינים כל הזמן.

Similar Posts