ייתכן שפוסט זה מכיל קישורי שותפים, מה שאומר שאקבל עמלה אם תלחצו על קישור ותרכשו דרכו פריט או שירות. זה מגיע ללא עלות נוספת מצדכם. מוזמנים ללמוד עוד בעמוד מדיניות הפרטיות

כלב קטן שלא משיר שיער כלבים גזע קטן לא משירים

18 כלבים קטנים שלא משירים שיער

כלבים זה כיף וגם אם אתם לא רוצים לנקות ולהוריד שערות של כלבים זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על גידול כלב.

אז אם אתם מחפשים כלב קטן שלא גדל ולא משיר שיער הגעתם למקום הנכון. אומנם אין כזה דבר כלב שלא משיר שיער לחלוטין, אבל יש כאלה שכמעט ולא משירים, מה שהופך את רובם גם לכלבים היפואלרגניים, כך שגם אם אתם סובלים מאלרגיות לכלבים ייתכן ותוכלו לגדל אחד מהם.

אחרי שתסיימו לעבור על הכלבים במאמר זה מוזמנים לקרוא גם על מה זה אומר כלב היפואלרגני ומה חשוב לדעת לפני שמגדלים אחד.

אז הנה לפניכם רשימה של 18 כלבים קטנים שלא משירים שיער או משירים במידה מינימלית, המשיכו לקרוא וגלו איזה גזע מתאים לכם:

אפנפינצ'ר

אפנפינצ'ר פירושו "טרייר דמוי קוף" (בגרמנית המשמעות של affe זה קוף) ואין ספק שהשילוב של המראה והאינטליגנציה שלו נאמנים לשמו. הוא אולי קטן אבל גזע צעצוע זה הנו חסר פחד, כיאה לייעוד המקורי שלו כצייד עכברים ועכברושים, והוא תמיד יתריע מפני אורחים לא צפויים.

גזע זה הנו אוהב ותמיד ירצה להיות איפה שהבעלים שלו, בנוסף להיותו גזע בריא שיכול להגיע לגיל 15 ואפילו יותר.

תוסיפו לזה רעמת השיער הפרועה והמקסימה שלהם שכמעט ולא משילה ואת העובדה שכמעט ואין לו ריח של כלבים ותקבלו כלב קטן, אנרגטי ושמתאים גם לאנשים שסובלים מאלרגיות לכלבים ומחפשים כלב קטן שלא גדל.

העובדה שהוא לא משיר שיער לא אומר שהוא לא צריך טיפוח. הפרווה שלו צריכה הברשה כפעמיים בשבוע עם מברשת ומסרק חלקים יותר כדי להימנע מקשרים וגושי שיער וכדי לשמור על המראה המדובלל שלו מסודר.

לגבי תספורת, מה שאתם רואים זה מה שיש. למעט לסדר לו את האוזניים, הרגליים והזנב, המראה הפרוע שלהם הוא חלק מהקסם של הגזע.

בסנג'י

כלב ציד שמקורו באפריקה עם פרווה קצרה ועדינה שכמעט ולא נושרת ודורשת מעט טיפול מעבר להברשה מדי פעם. לכלב הבנסנג'י אין את הריח האופייני לכלבי ציד והוא גם ידוע ככלב שקט במיוחד שלא נובח אלא עושה קולות יודל כתוצאה ממבנה תיבת הקול הייחודית שלו.

בקיצור, כל עוד הוא מקבל פעילות גופנית יומיומית וזמן משחק הוא יכול להיות כלב אידיאלי בדירה לבעלים שמחפשים כלב קטן, מאוד אנרגטי שכמעט ולא משיר שיער.

בישון פריזה

הבישון פריזה הוא כלב מלא חיבה ויכול להיות אידיאלי למי שמחפשים גזע כלבים קטן שאינו נושר ומתאים לאנשים עם אלרגיות.

עם זאת, השיער שלו ממשיך לגדול ולהתארך ולכן דורש טיפוח תכוף, הברשה ואמבטיה מדי פעם על מנת לעמוד בקצב ולשמור על מראה מסודר ושיער ללא קשרים.

בולונז

כמו הבישון פריזה, גם המעיל הרך והייחודי של הבולונז מורכב משיער ולא מפרווה, מה שאומר שהבולונז לא נושר, אך יש להבריש שיער מת באופן קבוע.

הפרווה שלו דורשת טיפוח יומיומי כדי לשמור על המראה שלו במיטבו.

באנר קישור ל quiz

גריפון בריסלי

כמו האפנפינצ'ר (שהוא אחד מאבותיו של הגזע) גם לגריפון פנים שמזכירות קוף ומעבר לכך חשוב לדעת שיש שני זנים מבחינת פרווה לגזע קטן זה. סוג אחד הנו בעל פרווה חלקה והשני בעל פרווה מחוספסת וזיפית.

שני הסוגים הנם בעלי נשירה מינימלית אך עדיין זקוקים לטיפוח קבוע.

הגודל הקטן שלהם אומר שהליכה יומיומית לטיולים רגועים בחוץ וומשחק בתוך הבית מספיקים בדרך כלל כדי לספק את צורכי הפעילות הגופנית שלהם. הכלב הקטן והנאמן הזה מסתדר הכי טוב עם משפחות שנמצאות לעתים קרובות בבית ועם אילוף חיובי בלבד!

הוואנז

הכלב הבא מגיע אלינו מקובה וגם הוא כלב קטן שפשוט לא משיר את פרוותו.

הם צריכים הברשה שבועית לפחות ואמבטיות מדי פעם כדי לשמור על נקיונם ובריאותם, אך מעבר לזה תוכלו להקדיש איתם את כל הזמן למשחקים ובילויים איכותיים.

למדו הכל על כלב הוואנז בקישור הבא.

ווסט היילנד טרייר לבן / ווסט היילנד וייט טרייר

עוד כלב קטן וחמוד ממשפחת הטריירים הוא הווסט היילנד וייט טרייר ששיערו הגס המדובלל והלבן, משיל מעט מאוד. הכלב הקטן והחסון הזה הוא אינטליגנטי, נאמן, שמח ומבדר מאוד.

הם כלבים סקרנים עם רמות אנרגיה מתונות ואופי עצמאי המשותף להרבה, אם לא לכל הכלבים ממשפחת הטרייר, דבר שיכול להפוך את האימון למאתגר לפעמים.

מבחינת תספורת, הגזע צריך מריטת שיער בניגוד לתספורת כדי שפרוותו תשאר יפה ובריאה.

טרייר סקוטי

הטרייר הסקוטי ידוע בתעוזה, בביטחון עצמי ובאישיותו הגדולה. הפרווה שלהם כוללת שתי שכבות, כאשר החיצונית ארוכה וקשה ולא רק שהיא עמידה בפני מזג אוויר קשה, אלא שהיא גם נושרת מעט מאוד, למרות שגם היא זקוקה להברשה קבועה. הפרווה הפנימית שלהם רכה וקצרה.

בד"כ מספרים אותם כך שנשאר להם שיער עבות בזקן ובגבות שנותן להם את המראה האופייני של הגזע.

שימו לב! הטרייר הסקוטי הוא כלב חכם ועצמאי עם דחף טרף חזק, מה שאומר שהבעלים חייבים להשגיח עליה בסביבת בעלי חיים קטנים יותר.

יורקשייר טרייר

אחד מהגזעים הפופולריים ביותר שמגיע מאנגליה הנו גזע טוי מלא אישיות ואנרגיה.

היורקשייר טרייר לא נושר, והפרווה המשיית והיפה שלהם תהיה במיטבה אם תברישו אותם מדי יום, שזו לא עבודה קשה בהתחשב בגודלם הזעיר.

כמו האפנפינצ'ר גם ליורקי יש עבר של צייד חסר פחד של עכברושים אבל אין ספק שכיום הם פשוט ישמחו לבלות עם הבעלים על הברכיים או בטיולים ומשחקים.

כלב יורקשייר טרייר קטן היפואלרגני לא משיר

מלטז

לכלב העתיק הזה שמוצאו ממלטה היסוטוריה של כמעט 3000 שנה שבהם הוא לא השתנה הרבה.

יש לו פרווה ארוכה ולבנה שמשילה מעט מאוד, מה שהופך אותם לכלב מחמד אידיאלי. למרות שהם לא משילים, הפרווה שלהם דורשת הברשה קבועה כדי למנוע היווצרות גושי שיער וקשרים, ואמבטיה מדי פעם כדי להסיר לכלוך לא רצוי משיערם הארוך והמשי.

אם אתם חושבים שהגזע הזה מתאים לכם, קראו עוד על כלב המלטז כאן ב- alldog.

לאסה אפסו

גזע הכלבים הקטן הזה מטיבט הוא בן לוויה מצוין. הוא רגוע אך שובב, נהנה מהליכות נמרצות (3 פעמים ביום) ומנוחה בחיק הבעלים. הלאסה אפסו אומנם לא משיר, אבל הפרווה שלהם דורשת תחזוקה שאם לא תקפידו עליה תגרום לקשרים וראסטות אצל הכלב שיובילו לגירודים, פצעים מדממים ופגיעה רבה באיכות החיים שלו.

בעלים רבים שומרים על תספורת קצרה וספורטיבית ב"סגנון גור" ללאסה שלהם כדי להימנע מהצורך בטיפוח והברשה יומיומית של שיערם הארוך.

פודל טוי ופודל מיניאטורי

אם כאשר קראתם את הכותרת על כלבים קטנים קטנים שלא משירים שיער אתם לא לבד. הרבה האנשים חושבים על פודלים כשהם שומעים על כלבים קטנים שאינם משירים ולא סתם.

פודלים אינם משירים שיער והם נחשבים להיפואלרגניים. תוסיפו לזה את הגודל של הפודל המיניאטורי והפודל טוי ותקבלו כלב שלא רק עונה לקריטריונים האלה אלה שהוא גם אינטליגנטי ביותר, קל לאילוף, ובכלל כלב נאמן, ידידותי ופעיל שייהנה ממשחקים, טיולים וגם הברשה קבועה של שיערו בנוסף לתספורת מדי פעם כדי שכל השיער הזה שלא נושר לא יצא משליטה.

אז אם אתם חושבים על פודל ככלב הבא שלכם, אל תפספסו וגלו עוד על סוגי הפודלים הקיימים ומי מהם מתאים לכם.

סיני מצויץ

מה יותר טוב מכלב ללא שיער אם מחפשים בית ללא שערות כלבים מפוזרות?

ואכן למרות שלא כל כלבי הגזע ללא שיער, שני הזנים משירים שיער באופן מינימלי.

מעניין לדעת שהקירחות של הגזע הנה תוצר של סטייה גנטית שנעשתה נפוצה באמצעות הרבעות מכוונות. אז הזן של הסיני המצויץ שהנו ללא שיער כמעט, הנו בעל ציציות שיער על הראש, האוזניים, קצה הזנב וכפות הרגליים, ואילו הזן השני הנו בעל שכבת שיער עדינה וארוכה על כל הגוף שהנה בעלת נשירה מינימלית.

אז אולי את הזן הקירח לא צריך כמעט להבריש, למעט הראש, כפות הרגליים וקצה הזנב, אבל מצד שני דרושים טיפול ותשומת לב מיוחדים בכל הנוגע לעור שלהם. ללא שיער, הם זקוקים להגנה מפני השמש והקור ומועדים יותר לגירויים בעור.

קוטון דה טולייר

פרוותו הייחודית של הקוטון דה טולייר היא ארוכה, רכה ונחשבת להיפואלרגנית.

ולכן למי שסובל מאלרגיה ורוצה כלב קטן שאינו משיל מדובר בבחירה טובה.

למרות שאינו משיל, הקוטון דה טולייר דורש טיפוח יומיומי כדי לשמור על הפרווה היפה והשופעת שלו, אבל כל בעלים של הגזע יאמר לכם שהאופי הקליל והעדין שלהם עושה שווה את המאמץ.

שנאוצר ננסי

לשנאוצר יש 3 גדלים וכולם כמעט ולא משירים, אבל לרשימה זאת נכניס את השנאוצר המיניאטורי הקטן ,החכם והעליז שניתן לאילוף בקלות ומאוד מזכיר במראה את בני דודו הסטנדרטי והגדול.

שנאוצר ננסי מריח פרח

השנואצר שייך למשפחת הטריירים וכמו רבים ממשפחה זו הוא משיל מעט מאוד, ואם תוסיפו לזה את כושר ההסתגלות שלו תקבלו כלב ביתי מדהים שתמיד אוהב שהמשפחה שלו נמצאת בקרבת מקום. כדי לשמור על שנאוצרים מיניאטוריים במיטבם, שלבו הברשה שבועית וטיפוח קבוע בלוח הזמנים שלהם.

גלו כאן עוד על שנאוצר ננסי אם אתם חושבים שהגזע הזה מתאים לכם.

שיפו

השיפו הוא שילוב של השיצו והפודל המיניאטורי, שני גזעים שאינם משירים.

לכלבים האלה יש שיער חלק כמשי שהוא בדרך כלל מתולתל. חלק מהבעלים בוחרים לקצץ את שיערם למטרות אסתטיות, אבל אפילו שיפו ארוכי שיער לא ישילו שיער.

שי צו

"כלב האריה הקטן" היה חיית המחמד המועדפת על שושלת טאנג הסינית ואין ספק שמדובר בגזע עם אילן יוחסין ארוך.

השיצו מגיע במגוון צבעים ודוגמאות שמה שמשותף לכולם זה כמובן השיער הארוך והמשיי שלהם שאינו נושר.

גזע טוי זה הוא חסון ומלא אנרגיה שחשוב לעזור לו לפרוק אותה בטיולים ומשחקים בתוך ומחוץ לבית, וכמובן לא לזנוח את הטיפוח וההברשה של שיערו השופע והרך.

אין ספק שמדובר בבן לוויה יוצא דופן ואתם מוזמנים לקרוא עוד על השיצו ומקורו בקישור הזה.

כלב מקסיקני חסר שיער / Xoloitzcuintli

חסר השיער המקסיקני, הוא גזע עתיק ונדיר של כלבים שיכול להיות חסר שיער או עם שיער בכל הגוף.

גם אלו שחסרי שיער הנם בעלי כמות קטנה של שיער על ראשם, ולזן עם השיער יש פרווה קצרה מאוד, שנושרת באופן מינימלי.

כמו בכל גזע חסר שיער, ה-Xolo זקוק ליותר תשומת לב בכל הנוגע לעור שלהם כדי להגן עליהם מפני פגעי מזג האוויר.

הם כלבי שמירה קשובים ובני לוויה מלאי חיבה, ולמרות שהם נהנים מפעילויות גופניות כמו הליכה ומשחק נמרץ, הם ידועים בזכות האישיות השלווה שלהם בבית.

קשור: כלבים גדולים היפואלרגניים.

אולי יעניין אתכם: נשירת שיער אצל כלבים, כל התשובות לשאלות החשובות.

עוד כלבים קטנים שלא משירים שיער

כמו שבטח שמתם לב, הרבה מהכלבים ברשימה הם מקבוצת הטרייר וזה לא במקרה. משפחה גדולה זו כוללת הרבה כלבים קטנים וזעירים שכמעט ואינם משירים שיער.

הנה כמה גזעי טרייר נוספים ששווה לבדוק אם אתם מחפשים כלבים שאינם משירים שיער או שמשירים מעט:

  • בורדר טרייר
  • בדלינגטון טרייר
  • טרייר אוסטרלי
  • טרייר וולשי
  • קיירן טרייר

ישנם עוד גזעים של כלבים קטנים שלא משירים, אבל חשוב לזכור שגם כלב שלא משיל דורש תחזוקה וטיפוח.

לחצו כאן לגלות מהם 9 הדברים שחשוב לקחת בחשבון לפני שמאמצים כלב.

הקדישו זמן לחקור בקפידה גזעי כלבים שאינם נושרים כדי למצוא את הכלב המתאים ביותר לאורח החיים והאישיות שלכם. טיפול בכלב וחיים עם כלב הוא הרבה יותר מרק נשירת שיער כן או לא.

כדי להימנע מבעיות בריאות ולדעת שהכלב שלכם באמת לא ישיר הרבה שיער (או בכלל), אז רכשו תמיד כלב עם תעודות ממגדל אמין ואחראי, האכילו את הכלב שלכם בתזונה איכותית וקחו את חיית המחמד שלכם לווטרינר לבדיקות סדירות.

עם כלב קטן שלא משיר שיער הסיכוי לפתח אלרגיות אליו יותר קטן אבל עדיין קיים. לחצו כאן וגלו האם באמת קיים כלב היפואלרגני לחלוטין ואיך לזהות ולהפחית את הסיכוי לאלרגיות לכלבים בבית.

Similar Posts