ייתכן שפוסט זה מכיל קישורי שותפים, מה שאומר שאקבל עמלה אם תלחצו על קישור ותרכשו דרכו פריט או שירות. זה מגיע ללא עלות נוספת מצדכם. מוזמנים ללמוד עוד בעמוד מדיניות הפרטיות

האם כלבים יכולים לאכול תותים?

תותים אוהבים מזג אוויר חם ואם אתם אוהבים תותים, אולי חשבתם לעצמכם האם ואיך ניתן לחלוק עם החבר הטוב שלכם על ארבע. אז כן, כלבים יכולים לאכול תותים טריים. עם זאת, אסור להאכיל את הכלב שלך עם תותים משומרים או תותים בסירופ. אלה לא טובים עבור חיית המחמד שלך, בכלל.

היתרונות של תותים לכלבים

תותים הם פינוק בריא, דל קלוריות ומתוק לכלב שלך, מלא בנוגדי חמצון, עשיר בסיבים ובוויטמין C.

תותים ופירות טריים אחרים שמותרים לכלבים מסייעים בהאטת תהליך ההזדקנות, חיזוק המערכת החיסונית ואפילו שמירה על משקל תקין. תותים יכולים גם לעזור להלבין את השיניים של הכלב שלך.

כיצד וכמה תותים ניתן לתת לכלב בבטחה?

ראשית חשוב לזכור שתותים הם אחד הפירות המרוססים ביותר כך שתמיד עדיף לקנות תותים אורגנים או כאלה שעברו הדברה ביולוגית ולא ריסוסים. אך כמובן גם אותם חשוב לשטוף היטב לפני.

לאחר מכן חשוב לחתוך את הפירות לחתיכות קטנות כדי למנוע חנק ולהקל על העיכול (כמובן לזרוק את הגבעול הירוק). אם יש לכם כלב קטן, אתם יכולים אפילו לרסק אותם ולהוסיף אותם לאוכל של הכלב.

דרך נוספת מרעננת וקרירה היא להקפיא את התותים אחרי שחתכתם אותם כפינוק קיץ טעים. ניתן לשלב אותם עם חתיכות אפרסק ובננה למשל, אבל כמובן לא להגזים!

כמה דברים חשובים לזכור הם:

  1. לשמור על כלל ה 90/10
  2. לוודא עם הוטרינר שלך לפני שנותנים לו כל מזון חדש, כולל תותים. פשוט תתחילו עם כמות קטנה וצפו בהתנהגות ובתגובה שלו. אם זה לא מעורר בעיות במערכת העיכול או שינוי מוזר אחר אז אפשר לתת לו תותים בבטחה כפינוק קיץ מרענן.
  3. תותים מכילים סוכר, ולכן צריך להזהר עם הכמות במיוחד אבל לא רק עם כלבים שסובלים מסוכרת.

שאלות קשורות

האם אפשר לתת לכלב תותים קפואים?

התשובה היא כן. חשוב לחתוך ולשטוף אותם לפני ורק אז להקפיא. הכלב שלכם ישמח להתרענן עם חתיכות תות קפוא ביום קיץ חם.

Similar Posts