ייתכן שפוסט זה מכיל קישורי שותפים, מה שאומר שאקבל עמלה אם תלחצו על קישור ותרכשו דרכו פריט או שירות. זה מגיע ללא עלות נוספת מצדכם. מוזמנים ללמוד עוד בעמוד מדיניות הפרטיות

פקינז ונביחות מה ניתן לעשות

האם הפקינז נובח הרבה ומה אפשר לעשות?

חושבים לאמץ פקינז ורוצים לדעת אם הפקינזים נובחים הרבה? אם כן, אז הגעתם למקום הנכון. המשיכו לקרוא כדי ללמוד על בעיית הנביחות של הפקינז, כיצד לעצור פקינז מנביחות ועוד על נטיית הגזע לנביחות.

אז האם הפקינז הוא גזע נבחן? כן. פקינז הוא כלב עירני וטריטוראלי שאוהב להביע את עצמו בנביחות. בד"כ זה בסדר כל עוד יש סיבה טובה לנביחות. אם הפקינז נובח בלי סיבה חשוב להבין מה הסיבה ולפי זה לאמן אותו לנבוח רק כאשר יש בכך צורך.

מדוע הפקינזים נובחים כל כך הרבה?

נביחות היא צורת התקשורת הנפוצה ביותר עבור כל חיות המחמד, וזה כולל מגוון רחב של סיבות. להלן רשימה של כמה מהסיבות העיקריות לכך שכלבי פקינז נובחים כל כך הרבה:

1. טריטוריאלי או מגן: הפקינז הוא כלב טריטוריאלי, ערני ושומר מטבעו. כשמישהו או חיה אחרת נכנסים לשטח של הפקינז שלך, זה עשוי לעורר נביחות מוגזמות. ככל שהסכנה מתקרבת, הנביחות בדרך כלל יהיו חזקות יותר.

2. מדאגה: כמה כלבי פקינז ינבחו על כל דבר שיבהיל או ידאיג אותם, בין אם זה רעש או פריט כלשהו.

3. תחושת בדידות: כמו כל הכלבים, פקינזים הם חיות להקה שזקוקים לחברה. לעתים קרובות כאשר משאירים אותם לבד לפרקי זמן ארוכים, הם עלולים להשתעמם או להיות עצובים, מה שעלול לגרום לנביחות מעצב ובדידות.

4. בעת ברכה או משחק: הפקינז בדרך כלל נובחים כשהם שפוגשים אנשים או בעלי חיים אחרים. בדרך כלל מדובר בנביחה מאושרת עם קפיצות וקישקוש זנב.

5. רצון לתשומת לב: ידוע שהפקינזים נובחים כאשר הם חפצים במשהו, כמו לצאת לטיולים, לשחק, לאכול וכו'.

6. חרדת נטישה: פקינזים עם חרדת נטישה רצינית בדרך כלל ינבחו הרבה כשיעזבו אותם בבית לבד. הנביחות עלולות להיות בתדירות מאוד גבוהה. התנהגויות אחרות שפקינז עם חרדת נטישה ינטה אליהם עלולות להיות הרס של דברים בבית ותחושת חרדה.

כיצד לעצור פקינז מלנבוח?

להלן רשימה פשוטה של ​​שיטות שיכולות לסייע במניעת או לפחות הפחתת הנביחות של הפקינז שלכם. זכרו, ככל שהרגל הנביחות של הפקינז שלכם נמשך זמן רב יותר, כך יידרש יותר זמן כדי לשנות הרגל זה.

1. היפטרו מהסיבה לנביחות: גלו מה הדבר שגורם לפקינז שלכם לנבוח ונסו למנוע דבר זה מהפקינז שלכם אם הדבר אפשרי.

2. התעלמו מהנביחות שלו: אם אתם חושבים שהפקינז שלכם נובח כדי לקבל את תשומת לבכם, התעלמו מהנביחות שלו עד שהם יפסיקו, ורק אז, כשהוא סוף סוף שקט, העניקו לו פרס כמו חטיף לכלבים, תשומת לב ופינוקים.

3. דאגו לעייף את הפקינז שלכם: וודאו שהפקינז שלכם מקבל מספיק פעילות גופנית ומנטלית מדי יום. זכרו, כלב פקינז עייף הוא כלב מרוצה שהוציא אנרגיה ולכן יש הרבה פחות סיכוי שינבח משעמום או מגירויים שונים שלא מצדיקים נביחות.

4. צרו קשר עם מאמן כלבים מקצועי: אם אתם חושבים שהפקינז שלכם הוא נבחן כפייתי וניסיתם את כל הסעיפים הקודמים ללא הצלחה, זה הזמן לחשוב על יצירת קשר עם מאלף כלבים מומחה.

הפקינז נובח בלילה? מה אפשר לעשות?

יש הרבה סיבות אפשריות לכך שפקינז נובח בלילה. הסיבה יכולה להיות פחד, ערנות או שעמום, בדידות, חיפוש תשומת לב, פעילות גופנית לא מספקת ועוד. למרות שכל הסיבות הללו עלולות לגרום לפקינז לנבוח בלילה, הפתרונות קלים למדי.

אם הפקינז שלכם ישן בחוץ בלילה, התרופה האמיתית היחידה יכולה להיות להביא אותו לתוך הבית. השארתם לבד בחוץ עלולה לגרום להם לנבוח משעמום או בדידות, או אולי לחשוף אותם לקול המעורר נביחות.

אם הפקינז שלכם ישן בתוך הבית אך מגיב לכלבים אחרים שנובחים בחוץ, שקול לשים מכשיר רעש לבן בחלל בו הם ישנים כדי להטביע את קולות החוץ.

דרך מצוינת נוספת למנוע נביחות פקינז בלילה היא להפעיל אותם לפני השינה. פעילות גופנית טובה יכולה לעזור לעייף אותם ולגרום להם לישון הרבה יותר טוב.

קשור: לחצו כאן וגלו למה כלבים נובחים.

הפקינז שלכם נובח על כלבים אחרים ללא התגרות וללא סיבה, איך לעצור את זה?

ישנן סיבות רבות שיכולות לגרום לכך שהפקינז שלכם נובח על כלבים אחרים. זה מורכב משובבות, הנאה, הרגשה שמאיימים על הטריטוריה שלו (כלבי הפקינז מאוד טריטוריליים), פחד או כעס, חוסר סוציאליזציה כאשר היה קטן יותר ועוד. למרות שכל הסיבות הללו יכולות לגרום לפקינז שלכם לנבוח על כלבים אחרים, גם כאן הפתרונות די קלים.

הדרך הטובה ביותר למנוע מהפקינז שלכם לנבוח על חיות מחמד אחרות היא סוציאליזציה הדרגתית. לאט לאט התחילו להכיר אותם לכלבים אחרים בסביבה שבה הפקינז שלכם ירגיש בטוח ותגמלו אותו על התנהגות טובה. הם יגלו כיצד להתנהג סביב כלבים אחרים ויפסיקו לנבוח עליהם ברגע שתעזרו להם לשפר את היכולות החברתיות שלהם.

לחצו כאן ללמוד עוד על כלב האריה: הפקינז.

6 גזעים שכמעט ולא נובחים:

6 גזעים של כלבים שידועים כנבחנים:

Similar Posts