ייתכן שפוסט זה מכיל קישורי שותפים, מה שאומר שאקבל עמלה אם תלחצו על קישור ותרכשו דרכו פריט או שירות. זה מגיע ללא עלות נוספת מצדכם. מוזמנים ללמוד עוד בעמוד מדיניות הפרטיות

הכלבים הכי מצחיקים

גזעי הכלבים הכי מצחיקים בעולם

בטח חשבתם לעצמכם לא פעם, האם לכלבים יש חוש הומור? האם הם מנסים להצחיק אותנו לפעמים? אם כן אז בטח לא יפתיעו אתכם לגלות שכלבים הם בעלי חיים שובבים ומלאי חוש הומור. הם אוהבים לשחק איתנו ולעשות דברים כדי לגרום לנו לחייך ולצחוק.

כל כלב, גזעי או מעורב, יש לו את האישיות המיוחדת שלו והוא יכול לגרום לנו לצחוק או לעשות דברים כדי לשעשע אותנו, אך יש כמה גזעים שידועים כבעלי חוש הומור מפותח במיוחד שכמעט תמיד יהיה מוכנים לשחק, לעשות תעלולים מטופשים ולגרום לנו לצחוק.

12 מהגזעים הכי מצחיקים

אז למרות שכל הכלבים מסוגלים לגרום לנו ליהנות משעות כיף, צחוק ומשחקים, במאמר זה אנו הולכים לספר לכם על 12 הגזעים שהומור וקלילות זה פשוט בגנים שלהם בשל אופיים או התנהגותם, חלקם אפילו זכו למוניטין כליצנים של עולם הכלבים!

אם אחד מהגזעים האלה מצא חן בעיניכם ואתם שוקלים לאמץ אחד אל תשכחו שלכל גזע יש את הצרכים המיוחדים שלו מבחינת טיפול, אימון וטיפוח וכדי שתלמדו עוד על הגזע בכדי לדעת האם זה הכלב שמתאים לכם. אם צריך אל תהססו לפנות לאיש מקצוע שיעזור לכם להחליט איזה סוג הכי מתאים לכם.

סֶטֶר אירי

סֶטֶר אירי הוא כלב שובב ומלא מרץ שתמיד ידע איך להצחיק את בעליו. הסטר האירי זקוק להרבה פעילות גופנית ואתגרים שכליים, מאוד חברותי, לפעמיים אולי יותר מדי ומומלץ מאוד לאלפו מגיל צעיר.

בשל היותו כלב ציד בעל חוש ריח מפותח הוא מוסח בקלות ע"י ריחות ומראות מעניינים (וכמעט כל דבר מעניין אותו).

מתאים למשפחה עם ילדים, איתם יהנה לרוץ ולשחק. הוא מתבגר לאט יותר מגזעים אחרים, מה שאומר שהאופי השובב המאפיין גורים ישאר איתו ואתכם זמן רב.

כלב זה פחות נפוץ בארץ.

בוקסר

הבוקסר הוא כלב בעלי שרירי ומרובע לסת הידוע כחיית מחמד ידידותית ומשפחתית. לבוקסר יש אין-סוף אנרגיה והוא פשוט אוהב לשחק עם בעליו.

הוא ידוע במזג המתוק ובחוש ההומור שלו. כיף לראות כלב בגודל שלו קופץ כשהוא שמח או מתרגש. השמחה וההתלהבות שלו יגרמו לכל אחד לחייך.

לבוקסר לוקח זמן להתבגר, כך שהוא יראה התנהגות של גור עד גיל שלוש או ארבע שנים.

חשוב לקחת בחשבון שהאנרגיה הרבה שלו אומרת שחשוב לדאוג לו לפעילות גופנית. הוא תמיד מוכן לשחק ולהנות  עם בעליו!

אם יש לכם ילדים אז תשמחו לדעת שגזע הבוקסר הוא חברותי, עליז וסבלני מאוד לילדים. חוץ מלשחק איתם הוא גם כלב מגונן שבעזרתו ילדיכם יהיו בטוחים.

כשהוא מתבגר הוא נהיה יותר רגוע, אך תמיד ישמור על אופיו החברותי והסבלני.

בוסטון טרייר

הבוסטון טרייר הוא אחד מהמתחרים הרציניים לתואר הליצן של עולם הכלבים, זאת בזכות התנהגותו והעובדה שהוא תמיד נהנה להיות במרכז תשומת הלב. הם נהנים מאתגרים ותמיד שמחים לצאת להרפתקאות חדשות עם בעליהם.

אז בזכות טבעו הסקרן והשובב של הבוסטון טרייר, הידוע ככלב שפשוט אוהב אנשים, הוא תמיד מקור לצחוק ושמחה לכל מי שזוכה לגדל אחד.

בולדוג צרפתי

עוד מתחרה רציני לתואר הליצן של עולם הכלבים הוא הבולדוג הצרפתי.

לא ברור אם זה כלב או פצצת אנרגיה. הוא שובב, אנרגטי וחברותי. אם יש משהו שמוכן לשחק הוא תמיד מוכן לשתף פעולה.

הוא יעשה הכל כדי להיות במרכז תשומת הלב, כולל "לגנוב דברים" כדי שתרדפו אחריו ותשחקו איתו.

הוא אוהב להיות מרכז תשומת הלב. זה מאוד אקספרסיבי ותמצא את זה משחק בבית או "גונב דברים" כדי למשוך את תשומת ליבך.

הבעות הפנים הייחודיות שלהם והאופי הליצני הפכו אותם לגזע פופולרי. תוסיפו לזה את העובדה שהם טובים גם עם ילדים וקיבלתם כלב שמתאים למשפחות ויחידים כאחד.

חשוב לציין שהבולדוג הצרפתי יכול להיות עקשן מאוד  ולכן חשוב לאלפו, אך רק בשיטה של חיזוקים חיוביים. גזע זה לא מגיב טוב לעונשים והרמות קול שישיגו את ההיפך.

לברדור

כאחד הכלבים הפופולריים ביותר בעולם, לברדור רטריבר ידוע במזגו המדהים, אבל מסתבר שזאת לא התכונה היחידה שלו שעושה אותו מי שהוא.

הלברדור הוא כלב פעיל, חברתי שפשוט אוהב לעשות כיף. הפנים המחייכות שלו בתוספת ההתלהבות יגרמו לכל אחד לחייך כאשר הוא בקרבתו.

אין גבול לתעלולים החדשים והמטופשים שהוא ימציא כדי לגרום לבעלים שלו לחייך. הוא אוהב לשחק, לשחות וידוע בזכות הקפיצות המדהימות שלו.

אם אתם רוצים לחוות שמחה טהורה פשוט הסתכלו על כלב לברדור כאשר הוא בפרץ של אנרגיה ושמחה.

למרות אופיים האדיב, והאינטליגנציה הרבה שלהם חשוב לאלף אותם. בזכות רצונם לרצות את בעליהם זאת משימה לא קשה עם ההדרכה הנכונה. חשוב לקחת בחשבון שמדובר בכלב שזקוק לא רק לאילוף אלא גם להוצאת האנרגיה הרבה שיש לו והוא לא מתאים למי שמחפש כלב שיארח לו חברה על הספה מול הטלוויזיה רוב שעות היום.

פאג

אי אפשר להכין רשימה של הכלבים הכי מצחיקים בלי לכלול את הפאג.

קטן, קצר ומלא אישיות קומית, גם הוא מתחרה רציני על תואר הליצן של עולם הכלבים. הפאג יהיה כמעט תמיד מוכן לשחק עם בעליו והוא סופר חברותי וקליל.

הפאג מפורסם גם בזכות הטיית הראש הקלאסית, הנחירות והגזים שלו. תוסיפו לזה את המראה המיוחד שלו: הזנב הקצר, העיניים הבולטות ומלאות ההבעה והרבה פעמים חוסר המודעות שלו לגודלו ותקבלו כלב קטן ומאושר שכמעט תמיד יעלה חיוך על שפתיהם של בעליו.

פולי

הפולי הוא כלב רועים שנחשב לגזע הלאומי של הונגריה, מדינת מוצאו.

הדבר הראשון שתופס את העין הם הראסטות המפורסמות שלו, אבל חוץ מזה יש לו גם הרבה אישיות. הוא כלב שובב, מלא אנרגיה וסקרן מאוד שאוהב לחקור כל מה שהוא שומע ורואה.

חוץ מזה הוא גם מצחיק וידוע ברפלקסים המהירים שלו. ככלב רועים הוא מאוד אוהב לעבוד או להיות עם תעסוקה והוא זקוק לבעלים מנוסים שידעו לאמן ולהעסיק אותו.

חוץ מלספק לכם הרבה צחוק ושמחה הוא גם עצמאי ויכול להיות עקשן ועם זאת הוא יהיה כלב שמירה מעולה שיגן על משפחתו והבית שלו. אם יש לכם חצר עם גדר, ודאו שהגדר מספיק גבוה כי מדובר בכלב שיכול בקלות לטפס על גדרות אפילו בגובה של 2 מטר!

אז אם אתם בעלי כלבים מנוסים שיודעים איך לאלף ולהעסיק כלב אנרגטי, אז יהיה לכם חיים מלאי צחוק וכיף עם גזע מיוחד למראה זה.

קורגי

כלב קורגי
מה יש לראות היום?

לקורגי יש מראה מיוחד עם הפנים השועליות שלו והרגליים הקצרות. חוץ מזה שהוא ממש חמוד מדובר בכלב מגזע קטן שלא ממש מודע לגודלו.

מדובר בכלב אנרגטי, פעיל ושובב שתמיד מחפש משהו לעשות ולעתים קרובות אפשר למצוא אותם מבדרים את עצמם אם אף אחד אחר לא רוצה לשחק.

הוא יכול להיות עקשן, אבל תמיד מוכן לעשות כיף והתעלולים שלו בטוח יגרמו לכם לצחוק.

למרות גודלו, הוא עדיין שומר על הטבע שלו ככלב צאן שאוהב לעבוד ויגיב בשמחה לאימונים.

הקורגי שובב אבל תמיד ירצה לרצות את בעליו, ככה שעם אנרגיה בלתי נגמרת וחוש הומור נהדר, לעולם לא תשתעממו איתו.

לפני שחושבים לאמץ קורגי חשוב לזכור שזה גזע שממש זקוק לפעילות גופנית וגם גירוי נפשי. הוא אוהב שיש לו תעסוקה ותמיד יש לו דעה משלו על כל דבר.

הקורגי הוא כלב אידיאלי למשפחה פעילה ולמרות שמדובר בכלב קטן, הוא זקוק לבעלים שיודע לקחת את תפקיד המנהיג.

בורדר קולי

הבורדר קולי נחשב לאחד הגזעים האינטליגנטיים ביותר בעולם אם לא האינטלגנטי ביותר.

אין ספק שמדובר בכלב פעיל מאוד שלומד מהר,חייב שתהיה לו תעסוקה .

בזכות האינטליגנציה שלו הוא גם בעל חוש הומור מפותח ויגלה במהירות מה מצחיק אותכם ויעשה זאת כדי לרצות ולגרום לכם לצחוק ושמחה.

חשוב לדעת שהבורדר קולי זקוק לבעלים מנוסים שיספקו לו גירוי נפשי ופיזי. בורדר קולי ללא אורך חיים פעיל ואפילו אינטנסיבי יהיה מתוסכל ורוב הסיכויים שהוא יוציא את התסכול שלו בדרכים שבעליו לא יאהב.

מעבר לזה מדובר בכלב ידידותי וחברותי שיהיה בן לוויה מעולה לילדים.

תכונה מיוחדת שלו שבאה מתפקידו כרועה צאן היא נשיכות עדינות בקרסוליים שנועדו להדריך את הצאן לכיוון הנכון, ואם אין לו צאן אז ייתכן שהוא ירגיש צורך להדריך את בעליו או ילדים קטנים במקום לכיוון הנכון. הנשיכות עצמן הן לא כואבות ורק נועדו כדי ליצור מגע.

בול טרייר

הבול טרייר הוא גזע ייחודי (היחיד שמוכר כבעל עיניים משולשות) שמשלב אנרגיה, נחישות ושרירים חזקים עם אופי מתוק וליצני שאוהב לפעמים לנהום ולהשמיע קולות כאילו הוא מדבר לעצמו (או שאולי זה מה שהוא עושה?).

הבול טרייר זקוק לבעלים מנוסים שאוהבים פעילות גופנית ומשחקים. שני דברים שגזע אנרגטי זה זקוק להם. אם הוא לא יקבל אותם הוא עלול לפתח התנהגות הרסנית.

הוא זקוק למנהיגות חזקה שתתמודד עם הניסיונות שלו לקחת את תפקיד האלפא במשפחה, אבל הכל באופן רגוע ואסרטיבי עם הרבה כבוד וחיבה שמגיעים לגזע זה.

הבול טרייר אוהב להיות בחברת כל משפחתו.

עוד דבר שחשוב לדעת בקשר לגזע זה שהוא מאוד רכושני לאוכל שלו, ולכן לא מומלץ לגשת אליו כשהוא אוכל.

יורקשייר טרייר

קשה להיות אדישים ורציניים עם היצור עטוף מעיל הפרווה הקטן והחמוד הזה.

במקור היורקי גודל להיות המדביר הקטן בעולם, שנכנס למרחבים צפופים במיוחד כדי לצוד חולדות ומזיקים אחרים בסקוטלנד בתקופת המהפכה התעשייתית.

אז למרות שהוא נורא חמוד, מדובר בגזע עקשן ומכוון מטרה שידוע באישיותו הגדולה, שני הפכים שמשעשעים בעלים רבים.

כלבי היורקשייר טרייר ידועים גם בכך שהם משמיעים צליל צופר מצחיק כשהם נמצאים בעיצומו של "עיטוש הפוך". ככלב שנון שאוהב להשוויץ, וידוע ביכולתו להוציא מבעליו עוד זמן משחק ופינוקים לעולם לא יהיה לכם משעמם עם יורקי בסביבה.

האסקי

האסקי הם כלבים גדולים ופעילים שתמיד מחפשים משהו מהנה לעשות שימשוך את תשומת הלב של בעליהם.

הם טובים בלשחק עם עצמם אך זקוקים לשפע פעילות גופנית ואינטראקציה, אחרת הם עלולים להפוך להרסניים.

מה שהופך את הגזע לכל כך מצחיק הוא הרגלם ליילל, לנהום או לגנוח להשמיע את מחשבותיהם.

האסקי הם כלבים בעלי אופי עדין ואוהב שהופך אותם לחיית מחמד שקשה להשאר אדיש אליה. תוסיפו לזה את רמת האינטליגנציה הגבוהה שלהם, ותבינו למה מדובר בגזע שיגרום לכם להרבה שמחה וצחוק.

שאלות קשורות

האם לכלבים יש חוש הומור?

כן. מחקרים שנעשו גילו שחוש הומור הוא לא נחלתם של בני האדם בלבד אלא של בעלי חיים שונים וביניהם הכלבים, כאשר יש גזעים עם יותר חוש הומור מאחרים.

חוש הומור אצל כלבים מתבטא בדרכים שונות מאשר אצלנו ומתבטא יותר בשובבות, שמחה ורצון לשחק, זאת בשילוב אילתור וכושר המצאה כדי להפוך את המשחקים למהנים יותר עבורם.

האופי השובב של גזעים שונים נובע ממנטליות הגור שלהם. גזעי כלבים רבים מתבגרים מבחינה מנטלית לאט יותר ולפעמים נשארים קצת גורים באופיים גם בגיל בוגר מה שנותן להם את היכולת ללמוד דברים חדשים, ואת הרצון לשחק, להשתובב ולהיות שותפים ללא תנאי למשחקים ופעילות שתגרום לנו לצחוק.

בנוסף להיותם שובבים, לכלבים יש חוש הומור. צ'ארלס דרווין היה הראשון שציין את העובדה שכלבים יכולים לאלתר במשחק ולחכות למשל שהבעלים שלהם יתקרב למקל רק כדי לקחת ולברוח איתו, ולהנות מ – "ההונאה".

מאז, היו עוד מחקרים שהובילו למסקנה שכלבים יכולים לצחוק במצבים שמשעשעים אותם.

חוש ההומור של כלבים קשור לנכונותם לשחק. ברור שלא לכל הגזעים יש אותו אופי וחלקם רציניים יותר מאחרים. הגזעים שהם בעלי חוש הומור יפגינו זאת ע"י עשיית דברים שיגרמו לנו לצחוק.

לכלבי רועים וכלבי עבודה יש בדרך כלל את חוש ההומור הגבוה ביותר.

Similar Posts