ייתכן שפוסט זה מכיל קישורי שותפים, מה שאומר שאקבל עמלה אם תלחצו על קישור ותרכשו דרכו פריט או שירות. זה מגיע ללא עלות נוספת מצדכם. מוזמנים ללמוד עוד בעמוד מדיניות הפרטיות

האם כלבים יכולים לאכול אגסים?

מי לא אוהב אגס עסיסי מדי פעם? אגס מתוק ופריך הוא פינוק מושלם מהטבע עבורנו, בני האדם. אבל האם אגס טוב גם לכלב שלכם? התשובה היא כן אבל בכמות מתאימה ובשלים בלבד; האגס מלא בויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים ונוגדי חמצון, פרי זה – כולל הקליפה – הוא חטיף בריא לכלבכם. הליבה והגרעינים לעומת זאת מסוכנים להם וחשוב לזכור לתת לו חתיכות אגס במידה ובגודל שמתאים לו.

בואו נסתכל לעומק על האגס וחלקיו, היתרונות הבריאותיים שהוא מציע לכלבים, איך להגיש, כמה וממה להיזהר.

האם אגסים בריאים לכלב שלי?

אגסים בשלים ומוכנים הם חטיף בריא, שבין השאר מלא בויטמין C, ויטמין A וסיבים. האגסים מכילים גם חומצה פולית. הלוטאין וזאקסנטין שנמצאים בקליפת האגס עוזרים לבריאות העיניים, ועוד דברים טובים ובריאים.

אגסים מכילים גם כ-5 גרם סיבים תזונתיים לכוס.

כמה אגס ניתן לתת לכלב לפי גודלו

למרות שאגסים בטוחים לכלבים אסור לתת להם אותם על בסיס קבוע ובכמויות גדולות.

בדיוק כמו עם כל מזון שאתם נותנים לכלב שלכם, יותר מדי אגסים עלולים להוביל לקלקול קיבה. אז כמה זה יותר מדי אגס לכלב? וטרינרים ממליצים להגביל את צריכת פינוקים של הכלב שלך ל-10 אחוזים מצריכת המזון היומית שלו (וזה כולל גם חטיפים לכלבים וכל דבר שהוא לא התזונה העיקרית שלו). עבור כלבים קטנים, זה אומר שפרוסת אגס אחת מדי פעם זה מספיק, ואגס שלם זה כנראה יותר מדי. כאשר יש ספק, שאלו את הוטרינר שלכם.

ממה להזהר כאשר נותנים אגס לכלבים

ישנם כמה סיכונים הקשורים לנתינת אגסים לכלבים. אגסים בטוחים לכלבים לאכילה בכמות מתונה, אבל אפילו מזון בטוח יכול להוות סכנת חנק. לכן חשוב לחתוך את מנת האגס שאתם נותנים לכלבכם לחתיכות בגודל שמתאים לגודל של כלבכם ולפקח על הכלב שלכם בזמן שהוא אוכל כדי לוודא שהוא לא נחנק.

אם הכלב שלכם חולה סוכרת אל תתנו לו אגסים. תכולת הסוכר צפויה לעלות את רמת הסוכר בדם. הם בדרך כלל עמוסים בסוכר נוסף, יחד עם.

האם הכלב שלי יכול לאכול ליבות אגסים?

לא. בעוד שאגסים בטוחים לכלבים לאכילה (בכמויות קטנות), ליבות האגסים מכילות את זרעי הפרי, המכילים כמויות קטנות של ציאניד רעיל. הליבות גם קשות לכלבים ללעיסה, לבלוע ולעכל, כך שאתה מסתכן בחסימת מעיים או קלקול קיבה.

אם הכלב שלכם אכל ליבת אגס, רוב הסיכויים שפעם אחת לא תגרום לו נזק, אבל יכול להיות שיהיה לו קלקול קיבה למשך יום פחות או יותר. אם אתם מבחין בתסמינים מתמשכים, התקשרו לווטרינר שלכם.

האם כלבים יכולים לאכול אגסים משומרים?

אגסים משומרים אינם טובים לכלבים, בדיוק כמו רוב הפירות המשומרים. אגסים משומרים מכילים יותר מדי סוכר מוסף, מה שעלול לגרות את מערכת העיכול של הכלב ולהוביל להשמנה, בנוסף אגסים משומרים מכילים מרכיבים אחרים שכלבים לא אמורים לאכול. אגסים טריים בשלים הם האגסים הטובים ביותר להאכיל לכלבים.

זה תמיד רעיון טוב לשאול את הוטרינר שלך לפני שרוצים לתת לכלבכם מאכל חדש של בני אדם. לוטרינר שלך יש שנים של ניסיון וידע שיכולים לעזור לך לשמור על הכלב שלך מפני מזונות שלנו הם טעימים ואפילו בריאים אבל מזיקים ואפילו מסוכנים לכלבים.

אגס לכלב האם מותר ומה לגבי אגס ממותק ומשומר?

למידע נוסף

ממנגו ועד בננה, יש מבחר רחב של מידע על ירקות ופירות כאן באתר והאם כלבים יכולים לאכל אותם, ואם כן, איך וכמה.

למדו עוד על האכלת כלבך בתזונה מגוונת להפליא תוך לימוד המגבלות של מערכת העיכול הרגישה של הכלב. באתר יש אוסף של מאמרים על מזונות בטוחים, מסוכנים או אפילו רעילים לכלבים לאכילה, כולל ירקות, מוצרי חלב, לחם וג'אנק פוד.

Similar Posts